بصیرت‌افزایی مهمترین رسالت بسیج

با حضور مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس، مشاورامور ایثارگران استاندار، فرمانده بسیج ادارات و مدیر کل زندان های چهارمحال و بختیاری و از بسیجیان نمونه زندان های استان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری، به مناسبت هفته بسیج جلسه بصیرت افزایی و قدردانی از بسیجیان نمونه زندانهای استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مجیدی استاد دانشگاه با تبریک هفته بسیج گفت: به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه است و همچنان هر روز شاهد بارآوری و ثمرات این درخت تناور در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری هستیم.

وی افزود: دشمنی ایادی استکبار در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی هر روز رنگ جدیدی به خود گرفته است و امروز جنگ ترکیبی یا هیبریدی دستور دشمن برای مقابله با توسعه و پیشرفت کشور است.

این استاد دانشگاه با تعریف جنگ هیبریدی افزود: جنگ هیبریدی به راهبرد نظامی پیچیده‌ای اطلاق می‌شود که ترکیبی از نبردهای متعارف، نامتعارف، سایبری، روانی، اقتصادی، رسانه ای، نفوذ، هک و اطلاعاتی را در خود جای می‌دهد. طیف گسترده‌ای از ابزارهای متعدد به شیوه متقارن یا نامتقارن در این نوع جنگ که نبردی غیرخطی به شمار می رود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی بصیرت افزایی را مهمترین سلاح بسیج برای روزهای پر ابهام دانست و افزود: بسیج با زمان شناسی، تقویت علمی، قرآنی و آگاهی در همه عرصه بسیج بهترین حلقه اتصال، ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مردم است.

در پایان برنامه از ۸ تن از بسیجیان ساعی زندان های چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha