مراسم صبحگاه مشترک نیروهای بسیج و یگان حفاظت زندان های استان اصفهان برگزار شد

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج با حضور مدیرکل زندان های استان مراسم صبحگاه نیروهای یگان حفاظت و بسیج در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در این مراسم پس از اجرای سرود زنده جمهوری اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهیدان،بابایی مدیرکل زندان های استان-سرهنگ مرادی فرمانده یگان حفاظت و مهتری معاون سلامت و اصلاح و تربیت از نیروهای حاضر در میدان سان دیدند.

در این مراسم که نصیری مدیر زندان مرکزی اصفهان و جمعی از بسیجیان نیز حضور داشتند بابایی مدیرکل در طی سخنانی به نقش آفرینی های بسیج و نیروهای مردمی اشاره کرد و گفت: نیروی بسیج یک نیرو و سازمان نظامی نیست بلکه در طی سال های گذشته و بعد از جنگ در موارد متعددی از قبیل سیل ،زلزلزه -کرونا و ....یار و پشتیبان مردم بوده است.

وی ادامه داد:امروز اگر نیروی بسیج در مقابله با اغتشاش گران وارد عرصه و میدان شده است به عنوان پشتیبان مردم و دفاع از ناموس و خون شهیدان به پا خواسته و می بینیم که نیروهای بسیجی ما بدون هیچ گونه سلاحی و با دست خالی در میدان حاضر و جانشان را در کف اخلاص گذاشته اند.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش به حوادث کور تروریستی در کشور اشاره کرد وافزود:دشمنان امروز از بنیه دفاعی و نظامی کشور هراس دارند و به همین خاطر چون توان مقابله نظامی ندارند در صدد ایجاد اغتشاش و تفرقه در بین مردم و قبایل هستند که به لطف خداوند و هوشیاری مردم این فتنه ها نیز تمام و نظام مقدس اسلامی ایران روز به روز سرافزار تر و قوی تر در دنیا معرفی خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با قدردانی از تلاش ها و زحمات بسیجیان و نیروهای یگان حفاظت از علمی شدن،تجربه اندوزی و کسب آگاهی از وصایای شهدا در دفاع از کیان اسلامی توصیه هایی بیان کرد.

در ادامه نیز پس از قرائت سرود زیبای سلام فرمانده توسط یگان های حاضر در میدان،نیروهای یگان حفاظت در کنار بسیجیان به اجرای رزمایش دفاعی مقر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha