پیگیری مشکلات و درخواست‌های زندانیان زن یاسوج باحضور مدیرکل زندان‌های استان

منصور بیژنی مدیرکل زندانهای کهگیلویه‌وبویراحمد، در قالب برنامه‌های مستمرخود در ندامتگاه های استان، با حضور در زندان زنان، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف با زندانیان دیدار و مشکلات آنان را در فضایی آرام دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، در این بازدید چهار ساعته که به اتفاق مسؤلین ستادی انجام پذیرفت، مدیر کل‌ زندان‌های استان با حضور در اندرزگاه زنان، در فضائی توام با رافت اسلامی و پایبندی به حقوق شهروندی با زندانیان دیدار و مسائل و مشکلات قضائی و درخواستهای آنان را استماع برای رسیدگی به مشکلات عنوان شده، قول مساعدت از طریق مقامات قضایی را اعلام نمود.

این مقام ارشد زندان‌های استان با بیان اینکه هیچ کس از زندانی شدن افراد بالاخص زندانیان زن که پایه هر خانواده محسوب می شوند خوشحال و خرسند نیست، عنوان داشت: مقام و منزلت زن اجل از زندانی بون اوست لذا پا پیبندی به اصول دینی و رعایت قوانین و دوری از هر گونه بزهکاری می توان زندانیان زن را به حداقل برساند.

بیان درد دل های زندانیان اندرزگاه زنان یاسوج

وی اظهار داشت: در راستای کاهش جمعیت کیفری بویژه کمک کردن به زندانیان زن که مخل نظم و آسایش عمومی جامعه نگردند با تعامل و همکاری مقامات قضایی که آنان نیز همیشه یاری گر شما بوده اند؛ در راه کمک و بازگشت شما به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

لازم به ذکر آنکه در این دیدار مسائل و مشکلات قضائی و مطالبات قانونی و رفاهی زندانیان زن با حضور مسؤلین کانون و اندرزگاه زنان مورد بررسی واقع شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha