خیانتکاران بر سفره نظام جایی ندارند

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان در نشست هیئت اندیشه ورز زندان های لرستان که باحضور معاونین و روسای اندرزگاه های زندان های لرستان برگزار شد با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری گفت؛همواره دستاورده ها را باید برای مردم تببین و خدماتی که صورت گرفته را برای عموم مردم تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان؛عبدالجمید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان در این نشست اظهار داشت: مسئولین و اشخاصی که تریبون ها را در اختیار دارند باید امید آفرینی کنند و جامعه را نسبت به نظام خوش بین و امیدوار سازند؛اما متاسفانه امروزه در بعضی مواقع شاهد هستیم که عکس این اتفاق می افتد و برخی از افرادی که صاحب تریبون و جایگاهی هستند مردم را از نظام جمهوری اسلامی نا امید می نمایند.

مدیر کل زندان های لرستان با ذکر این مهم که افرادی از سفره نظام جمهوری اسلامی در حال ارتزاق هستند اما به گونه ای رفتار و صحبت می کنند که نظام جمهوری اسلامی یک نظام ناعادل است ادامه داد: ایران اسلامی خدمتگزاران بسیاری دارد وعملکرد یک مسئول ضعیف را نباید به پای جمهوری اسلامی گذاشت در هر صورت مردم نگهدارنده پرچم انقلاب هستند و از روی عقیده انقلاب اسلامی را بناکرده اند.

این مقام مسئول یادآور شد:انقلاب شد تا ارزش های اسلامی احیا شود؛ما برای اقتصاد انقلاب نکردیم؛هر کسی مسئولیتی را در جمهوری اسلامی می گیرد وظیفه خدمت به مردم را بر عهده دارد و باید برای امیدواری مردم تلاش کند.

عضو شورای قضایی استان لرستان اختلاف طبقاتی و تبعیض را امری غیرقابل قبول دانست و اظهار داشت:نمی توان قبول کرد در نظامی اسلامی که ارزش های اسلامی بر آن حاکم است و برای نگهداری و حفاظت از آن روزانه شهید تقدیم انقلاب اسلامی می شود، به بیت المال دست درازی شود و در جامعه اختلاف طبقاتی وجود داشته باشد .

عبدالمجید کشوری عملکرد برخی از مدیران را باعث ناامیدی و نارضایتی دانست و اعتراض مردم به آنها را طبیعی و حق مسلم خواند و گفت: اعتراضات وشکایات نسبت به عملکردهاست نه اصل نظام اسلامی چون همه ی مردم حامی جمهوری اسلامی و قانون هستند و خود به این نظام و قانون رای داده اند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان با بیان این نکته که نظام جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت در دنیاست که با رفراندوم و رای مستقیم مردم روی کار آمده است خاطرنشان کرد:قاطبه ی مردم با ۹۸درصد آرا به جمهوری اسلامی آری گفته و رای داده اند در حالی که خیلی از نظام های حاکمیتی دنیا با قدرت و کودتا و یا سلسله مراتب پادشاهی روی کار آمده اند.

کشوری در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاحات در قانون اساسی از اول انقلاب تاکنون اشاره کرد و اصلاحات صورت گرفته را بر اساس رفراندوم انجام شده خواند و ادامه داد:در هیچ‌ جای دنیا قانونی نیست که بر اساس رای مردم تصویب شده باشد؛حالا که انقلاب قوام و دوام گرفته دیگر نمی شود دوباره اصل انقلاب را به رفراندوم گذاشت چیزی که کشورهای بیگانه در طبل آن می کوبند و عده ای هم در کشور به دنبال آنها بر این گفته اصرار دارند.

این مقام مسئول در باب عدالت محوری نظام اسلامی و اینکه هر جا بی عدالتی مشاهده شده است نظام جمهوری اسلامی با آن برخورد قاطع نموده است اضافه کرد: در دستگاه قضایی تا به حال فراوان دیده ایم افرادی که صاحب منصب بودند وبواسطه همین قانون با آنها برخورد شد و از مقام خود خلع و دستگیر شدند که این قضیه سلامت دستگاه قضا و برخورد بدون اغماض با مفسدین را نشان می دهد.

وی ادامه داد:در دوره ریاست آیت الله رئیسی بر قوه قضاییه یک مهره فاسد و دانه درشت بنام طبری دستگیر شد و دستگاه قضا این فساد رو کشف کرد و قوه قضاییه بر اساس قانون آنها را رصد؛دستگیر و برخورد قضایی کرد.

کشوری اجرای قانون و برخورد با فساد را ادامه دار دانست و افزود:در حال حاضر برخورد با فساد ادامه دارد و اتفاقات کنونی ربطی به ضعف قانونی نداشته بلکه برخی از افراد به واسطه امتیازاتی که برای خود کسب نموده اند سوء استفاده کرده و متاسفانه به کشور ضربه می زنند که دستگاه قضایی قطعا با اینگونه افراد برخورد قاطع خواهد کرد.

مدیرکل زندان های استان لرستان یادآور شد: انتظار ما از همکاران این است که همسو با سیاست های نظام اسلامی قدم بردارند و هرکدام سفیری برای این نظام باشند.

عضو شورای قضایی لرستان گفت:دشمنان موضعشان مشخص است و در مقابل این نظام هستند ولی اشخاصی که از سفره جمهوری اسلامی ارتزاق و از بیت المال حقوق دریافت می کنند وبر علیه جمهوری اسلامی می باشند دقیقا مصداق بارز منافقین هستند و عنوان خیانت و خیانتکار به خود خواهند گرفت.همین افراد اند که باعث بدبینی در میان جامعه شده اند.


وی ادامه داد:کشته سازی هایی که صورت می گیرد بخاطر همین موضوعاتی ست که گفته شد؛ توطئه تحصن و اعتصاب بازاریان را مطرح می کنند اما خداروشکر کسی همراهی نمی کند؛این چه دموکراسی است که بازاری را تهدید و مجبور به بستن مغازه خود می کنند و یا اگر محل کسب خود را تعطیل نکند آن را به آتش می کشند.

این مقام مسئول به اشکال حمله ی دشمنان در قالب طرح آزادی اشاره کرد و گفت: منافقین وضد انقلاب هم هدف مشخصی دارند و هم عملکرد مشخصی و هر فرد عاقل و دانایی باید چشم خود را باز کرده و نسبت به این قضایا بی تفاوت نباشد.

/انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha