آسیب‌های اجتماعی با شکل‌گیری اشتغال حداکثری در زندان‌ها کاهش می‌یابد

رضا محمدی اصل در نشست با روسای زندان‌های گیلان، بر به کارگیری زندانیان با پرداخت حقوق ماهانه به عنوان پس اندازی برای خانواده‌های آنان تأکید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های گیلان، رضا محمدی اصل در نشست با روسای زندان‌های گیلان، بر به کارگیری زندانیان با پرداخت حقوق ماهانه به عنوان پس اندازی برای خانواده‌های آنان تأکید کرد.

او اتخاذ تصمیمات لازم با به کارگیری زندانیان در بخش‌های مختلف اشتغال در کنار آموزش برای گروه هدف و خانواده‌های آنان را فرصتی مناسب برای رسیدن به رئوس برنامه‌های ابلاغی سازمان اعلام کرد.

مدیرکل زندان‌های گیلان آرامش خانواده‌های زندانیان در زمان تحمل کیفر سرپرست خانواده را از مسائل مهم دانست که این امر قطعا با همیاری و همراهی و سرکشی‌های جمعی و مساعدت‌های همیشگی دستگاه قضایی تأمین خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد اشتغال خانگی برای خانواده زندانیانی که توانایی کار کردن در کارخانجات و موسسات کارگاهی ندارند، خبر داد.

محمدی اصل در پایان ، آرامش خانواده های زندانیان در زمان تحمل کیفر سرپرست خانواده را یکی از مسایل مهم دانست که این امر قطعا با همیاری و همراهی و سرکشی های جمعی و مساعدت های همیشگی دستگاه قضایی تامین خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha