فعالیت اقتصادی‌ انجمن حمایت‌زندانیان با درآمد پایدار برای توانمندسازی خانواده‌مددجویان
چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان ارومیه

جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان ارومیه با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی برای کسب درآمدپایدار جهت توانمند سازی خانواده مددجویان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان با حضور مدیرکل جدید زندان های استان به ریاست مجیدی دادستان مرکز برگزار گردید.

این جلسه با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی برای کسب درآمدپایدار جهت توانمند سازی خانواده مددجویان با حضور اکثریت اعضا و معتمدین هیات مدیره در دفتر دادستان ارومیه برگزارشد.
مجیدی دادستان و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان مرکز استان آذربایجان غربی در این جلسه به رسالت انجمن حمایت زندانیان ارومیه در بخش تولید سرمایه اشاره کرد و گفت: لازم است انجمن حمایت زندانیان ارومیه در حوزه تولید ثروت پایدار با بهره گیری از ظرفیت های موجود گام های بلندی بردارد .

وی افزود: در بحث پوشش خانواده زندانیان، انجمن ها باید به فعالیت های اقتصادی روی بیاورند تا بتوانند حمایت های اجتماعی و ایجاد فرصت توانمندسازی براساس اولویت سند تحول قضایی با ایجاد اشتغال مولد برای مددجویان تحت پوشش خود اعمال دارند؛ وی ادامه داد : در حال حاضر ۸۱۱ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان ارومیه هستند که ۱۱۴ سرپرست خانوار با ارائه طرح خودکفایی با تسهیلات کم بهره بانکی برای معاش خود اقدام به اشتغال مولد با درآمد مناسب نموده اند و این نیاز ضروری بخش حمایت اجتماعی انجمن ها باید با تولید سرمایه این موسئسه عام المنفعه و مشارکت خیّرین به سرمنزل مطلوب و رضایت بخش برسد.

در این جلسه به موضوع حمایت از بخش تولید و اشتغال زندانیان در شهرک انجمن حمایت زندانیان ارومیه اشاره شد و مصوب گردید تا نسبت به ساماندهی و ایجاد فرصت اشتغال کارگاهی کوچک برای زندانیان با مشارکت مددجویان و کارآفرینان خّیر اقدام شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha