جلسه هم‌اندیشی مدیران‌عامل انجمن‌های حمایت زندانیان کردستان برگزار شد

اولین جلسه مدیران عامل انجمن های حمایت زندانیان کردستان با حضور مدیرکل زندانهای کردستان برگزار شد. محمدی در بخشهایی از سخنان خود گفت: هدف اصلی از ایجاد انجمن های حمایت، مراقبت از زندانیان و خانواده های آسیب دیده آنها و انجام امورات فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و معیشتی زندانیان و خانواده هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، محمدی مدیرکل زندان‌های کردستان در ادامه افزود: اگر بخواهیم انجمن های ما پویا و در خدمت برنامه های اصلاحی و تربیتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان باشد، باید این انجمن‌های حمایتی به یک بنگاه اقتصادی سالم و مرکز مشاوره علمی و حمایتی تبدیل شود.

 جلسه هم اندیشی مدیران عامل انجمن های حمایت زندانیان استان کردستان برگزار شد

مدیر کل زندانهای کردستان گفت: هدف در نظام اسلامی تحقق عدالت و ایجاد آرامش و کاهش آسیب های اجتماعی است. وقتی یک زندانی به حکم مرجع قضایی وارد زندان می شود، خانواده او در معرض آسیب های اجتماعی و اقتصادی قرار می گیرد و از سویی، قانون برای زندانی در جهت تامین امنیت جامعه باید اجراء شود و از طرف دیگر باید اصل شخصی بودن جرم رعایت شود و مراقب باشیم تا خانواده های مددجویان، زیاد تحت تاثیر زندانی بود یکی از افراد خانواده نباشند. این امر یکی از وظایف خطیر انجمن های حمایت است که مدیران عامل انجمن ها باید توجه جدی به این مقوله داشته باشند

 جلسه هم اندیشی مدیران عامل انجمن های حمایت زندانیان استان کردستان برگزار شد

محمدی، مدیر کل زندانهای استان در بخش های دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اشتغال و درآمد زائی در زندانها گفت: یکی از اولویت های کاری ما در زندانها توانمند کردن خانواده زندانیان در حوزه های اشتغال و حرفه آموزی و آشنائی آنان با کارجمعی و کسب درآمد مستمر و پایدار است و این امر با احداث کارگاه های اشتغال جهت به کارگیری خانواده های توتنمند مددجویان میسر می شود.

گفتنی است در این جلسه کلیه مدیران انجمن‌های حمایت استان، ضمن خیرمقدم به مدیرکل جدید زندانهای کردستان، حضور با تجربه و دلسوزانه ی ایشان را برای استان کم برخوردار کردستان مایه ی خیر و پیشرفت دانستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha