باید از ظرفیت خیرین و کارآفرینان نیشابور در جهت توانمندسازی زندانیان استفاده کرد

مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی طی بازدید از زندان نیشابور بر توانمندسازی زندانیان با استفاده از ظرفیت خیرین و کارآفرینان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، رجبی رئیس زندان نیشابور در ابتدای این بازدید گزارشی از وضعیت زندان و جزئیات انعقاد تفاهم نامه همکاری با بخش خصوصی شهرستان در خصوص اشتغال زندانیان ارائه کرد.

جانفدا، مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی ضمن اشاره به ظرفیتهای صنعتی و مردمی نیشابور اظهارداشت : باید زمینه استفاده از خیرین و کارافرینان در توانمندسازی زندانیان در زندان‌ها تسهیل شود و از ایده ها و نظرات آنان با توجه به علایق زندانیان، در توسعه اشتغال نشسته و بهسازی و تجهیز کارگاه‌های زندان بهره برد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت انجام فعالیت های فرهنگی موثر با هدف ترک اعتیاد زندانیان، خواستار استفاده بیش از پیش از ظرفیت انجمن معتادین گمنام در این مسیر شد.

شایان ذکر است دیدارچهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات آنان، بررسی وضعیت کارگاه های اشتغال زندان و محصولات تولیدی اعم از فیروزه تراشی، تسبیح سازی، حصیربافی و قالی بافی از دیگر بخش های بازدید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از زندان نیشابور بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha