نشست مسئولین پایگاه‌های بسیج ادارات‌کل حوزه شهید رجایی در اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان

مسئولین پایگاه های بسیج ادارات کل حوزه شهید رجایی در استان اصفهان در دومین روز از هفته بسیج در ستاد اداره کل زندان های استان گردهم آمدند و یاد و خاطره حضرت امام راحل(ره) و شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، همزمان با دومین روز هفته بسیج فرماندهان پایگاههای بسیج ادارت استان اصفهان در نشستی به میزبانی پایگاه بسیج شهید بهشتی اداره کل زندان های استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و حضرت امام راحل(ره) به بحث و بررسی مسائل روز پرداختند.

در این نشست بابایی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان طی سخنانی به تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان حضرات امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:بسیج بدون نام مبارک حضرت امام خمینی (ره) بی معناست.

وی ادامه داد:در سال 58 بسیج به فرمان حضرت امام (ره) و زمانی که جنگی درکار نبودنیروهای مردمی سازماندهی شدند تا در دفاع از نظام و انقلاب حضور داشته باشند واینجا نگاه بلند حضرت امام(ره) برای ملت سازی و برای یک اندیشه قرآنی و مفاهیم الهی تشکیل گردید.

مدیرکل زندان های استان در ادامه با اشاره به قدرت و عظمت بسیج و سپاه و نیروهای مسلح گفت:امروز دشمن دیگر توان مقابله نظامی با ایران را ندارد و همیشه سعی برآن دارد تا از طرق مختلف به ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

بابایی تصریح کرد:با وجود فرهنگ حماسی بسیج و پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب و نظام دشمنان قسم خورده هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی در ادادمه سخنانش اظهار کرد: نگاه بلند حضرت امام (ره) موجب شد تا امروز تیپ های حسینیون،فاطمیون،علویون و حشد الشعبی تشکیل گردد و دیدید در مقابله با دشمنان و مخصوصا داعش جانفشانی ها و از خودگذشتگی هایی همچون شهادت را از خود بروز دادند.

در ادامه این نشست همچنین فرماندهان پایگاههای بسیج حوزه شهید رجایی به بحث و بررسی و بیان پیشنهادات و راهکارها پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha