کار اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها موثر است

بابایی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان در نشست با نمایندگان روسای اندرزگاهها از موثر بودن کار و فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد با کارهای جدید در زندانها زمینه اصلاح و تربیت زندانیان هر چه بیشتر ایجاد گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،نشست هیئت اندیشه ورز روسای اندرزگاه های زندان های استان به ریاست بابایی مدیرکل و مهتری معاون سلامت و اصلاح و تربیت و دبیر این نشست برگزار شد.

در این نشست مدیرکل زندان های استان در طی سخنانی با تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهدا و امام راحل و عظیم الشان انقلاب را گرامی داشت و گفت:هرجا یاد ونام شهدا و امام شهیدان پیچید،کار و تلاش نیز به ثمر نشسته و نباید در هیچ مقطعی ازیاد آنان غافل شویم.

وی خطاب به روسای اندرزگاه ها گفت: به کارتان ایمان داشته باشیدو مطمئن باشید کار و تلاش در عرصه اصلاح و تربیت در زندانها موثر بوده و انشااله بیشترجواب خواهد داد.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نوع کار و تلاش و فعالیت های روزمره در زندان ها گفت: این نمونه کارها،برای افرادی که جدیداٌ وارد زندانها می شوند تکراری نیست بلکه بدلیل نوع پذیرش و رفتارهای مناسب کارکنان ،زندانی جذب و در عرصه های مختلف اصلاحی و تربیتی وارد می شوند.

مدیرکل زندان های استان امید را مایه پیشرفت و حرکت رو به جلو عنوا ن کرد و گفت: در تمامی برنامه ها و عرصه ها از ایمان غافل نشوید و در اجرای برنامه ها و بازگشت مددجویان به آغوش جامعه و خانواده روش های علمی را برگزینید واز اساتید و اطباء درد آشنا و کسانی که می توانند در این امر موثر واقع شوند دریغ نورزید.

در ادامه این نشست نیز پس از گزارش مهتری معاون سلامت و اصلاح و تربیت و دبیر هیئت اندیشه ورز روسای اندرزگاههای حاضر در جلسه نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha