شهرداری ایلام برای زندانیان شغل ایجاد می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری مابین شهرداری ایلام و اداره کل زندان‌ها با هدف ایجاد شغل برای زندانیان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، مجید احسانی و بابک محمدی‌آوندی در دیداری با حضور کارشناسان دو دستگاه درباره ایجاد شغل برای زندانیان و کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند و آزادی زندانیان محکوم مالی بی‌بضاعت گفتگو کردند و برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه همکاری قول مساعد داده شد.

احسانی مدیرکل زندان‌های استان ایلام با اشاره به سختی شغل زندانبانی و تاثیر اجرای برنامه‌های اصلاحی‌وتربیتی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: اولویت اول سازمان زندان‌های کشور ایجاد شغل برای زندانیان به منظور کسب درآمد و حمایت از خانواده هایشان است. وی افزود: شهرداری در حوزه پسماند و خدمات شهری بسیاری از فعالیت‌های خود را به زندانیان رای باز سپرده است. وی عنوان کرد: برای توسعه اشتغال زندانیان تفاهم‌نامه‌های همکاری با دستگاه های اجرایی منعقد شده است.

شهردار ایلام نیز در ادامه با اشاره به شغل زندانبانی و تقدیر از اقداماتی که برای زندانیان و خانواده‌هایشان در حال انجام است، اذعان داشت: برای همکاری و تحقق برنامه‌های اصلاحی‌وتربیتی برنامه‌ریزی شده است و علاوه بر ایجاد شغل و حمایت از خانواده‌های بی بضاعت، در برگزاری جشن‌های گلریزان و نسیم‌مهر و همچنین آزادی زندانیان نیازمند مالی نیز همکاری می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha