چتر حمایت مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی بر سرخانواده زندانیان
سرکشی وبازدید از خانواده زندانیان تبریز

در سومین روز از هفته بسیج مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی به همراه مدیر زندان تبریز با حضور در منزل تعدادی ازخانواده زندانیان به مشکلات آنها رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی،جوادی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی به همراه مدیر زندان تبریز به منظور رسیدگی و بررسی مشکلات خانواده زندانیان با حضور در منزل تعدادی از خانواده مددجویان ضمن اهدا بسته های معیشتی به پای درد دل آنها نشستند.

مدیر کل زندانهای استان با بیان اینکه نبود حمایت‌های فرهنگی و الگوهای اخلاقی و عاطفی در خانواده، فرزندان این خانواده‌ها ناخواسته در معرض آسیب‌های متعدد از جمله ترک تحصیل و گرایش به رفتارهای پرخطر و بزهکاری خواهند بود اظهار داشت :ازآنجاکه اغلب خانواده‌های زندانیان، سرپرست خود را از دست داده‌اند و اغلب از خانواده‌های محروم جامعه هستند که مهم‌ترین اولویت آن‌ها مسائل اقتصادی و معیشتی ازجمله مسکن و مایحتاج اولیه زندگی و همچنین مسائل مربوط به بهداشت و درمان وعدم تأمین هزینه‌های تحصیل فرزندان است که نباید ازنظر دور داشت.

محمد جوادی در ادامه افزود :در صورت عدم‌حمایت از این خانواده‌ها شاهد رشد چشمگیر طلاق همسران زندانیان، ترک تحصیل فرزندان، ناهنجاری‌های اجتماعی و روانی خواهیم بود و باید این زنگ خطر را به صدا درآورد که در آتیه باید شاهد ورود تعداد قابل‌توجهی از اعضای خانواده زندانیان به چرخه جرم باشیم.

چتر حمایت مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی بر سرخانواده زندانیان چتر حمایت مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی بر سرخانواده زندانیان

چتر حمایت مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی بر سرخانواده زندانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha