اداره‌کل زندان‌های چهارمحال‌وبختیاری درجمع دستگاه‌های برتر مدیریتی هیئت اندیشه‌ورز بسیج

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و گروه‌های اندیشه‌ورز و تعدادی از بسیجیان از سه دستگاه برتر در مدیریت و حکمرانی هیئت اندیشه ورز قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی محمد اکبری در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: گروه‌های اندیشه‌ورز استان شامل نخبگانی هستند که دارای طرح‌ها و برنامه‌های متعددی بوده، به طوری‌که بیش از ۵۶ طرح از مجامع هیئت‌های مختلف به گروه اندیشه‌ورزی واصل شد که حدود ۱۴ طرح پذیرفته و سه طرح که توسط اندیشه‌ورزان طراحی شده بود در حال اجراست.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بحث جهاد تبیین از موضوعات مهم و مطالبه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: طرح جهاد تبیین در شورای فرهنگ عمومی استان تصویب و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد،

وی تاکید کرد: برخی طرح‌ها ملی و برخی بومی محلی‌اند که نیازمند بودجه بوده و باید اجرایی شوند، زیرا یکی از مطالبه گروه‌های اندیشه‌ورز نیز به شمار می‌رود.

در پایان مجمع عمومی بسیجیان اداره کل زندان های استان به عنوان دستگاه برتر در مدیریت و حکمرانی هیئت اندیشه ورز با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha