حضور مسئولان زندان و مددکاران اجتماعی به‌منظور رسیدگی به وضعیت زندانیان ضروری است

مدیر کل زندانهای استان مرکزی با تاکید بر دیدار چهره به چهره  مستمر با زندانیان اظهار کرد؛ حضور مسئولان  زندان ها ومددکاران اجتماعی در جمع زندانیان  به منظور رسیدگی به درخواست های آنان ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه مدیرکل زندان های استان اضافه کرد؛ کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان اولویت مهم دستگاه قضایی در دوره تحولی است و تلاش و تعامل مسئولین زندان ها برای تحقق این هدف برای شناسایی وپیگیری آزادسازی زندانیان مشمول ارفاقات قانونی بیش از گذشته مورد انتظار است.

حضور مسئولان زندان و مددکاران اجتماعی به منظور رسیدگی به وضعیت زندانیان ضرورت است

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه یادآور شد؛ حضور مسئولان در زندان به منظور رسیدگی به درخواست های قانونی زندانیان علاوه بر اثرگذاری بر کاهش آمار جمعیت کیفری ، موجب کاهش آلام ونگرانی زندانیان ، بر فرآیند اصلاح پذیری مجرمان و رفع بخشی از مشکلات پیش روی خانواده های آسیب پذیر موثر است .

عضو شورای قضایی استان مرکزی در ادامه به نقش بسیار مهم مداخلات مددکاران اجتماعی اشاره و خواستار استفاده بهینه ازظرفیت های قانونی با هماهنگی مقامات قضایی و اداری برای فراهم شدن زمینه بازگشت زندانیان به کانون خانواده شد.

این مقام مسئول با حضوردر زندان شهرستان ساوه ضمن بازدید از بخش های مختلف کارگاهی و خدماتی در دیدار با زندانیان مطالب فوق را بیان و در ادامه گزارش احمد ترکاشوند رئیس زندان ساوه پیرامون اقدامات انجام را استماع کرد .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha