دیدار اعضای شورای قضائی استان زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ،مدیرکل زندان‌های زنجان به همراه اعضای شورای قضائی ضمن حضور در فرماندهی سپاه انصار المهدی(عج) استان، با سردار کرمی دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی زندان های استان زنجان،در این دیدار که با هدف تکریم و تجلیل از مقام بسیجیان استان صورت گرفت، رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک این هفته گفت: بسیج شجره طیبه ای است که از امام راحل به یادگار مانده است و این شجره طیبه امروز رشد و نموبسیار خوبی در تمام عرصه‌ها داشته و ما قدردان زحمات و تلاش‌های نیروهای بسیج هستیم و امروز این شجره طیبه الگو برای سایر کشورها شده است.

رئیس کل دادگستری زنجان ادامه داد:امروز بسیج یک تفکر است و جامعه هدف این تفکر فراگیر است، و با حضور قدرتمند بسیج در عرصه ها و پشتیبانی از نظام و انقلاب بدخواهان و دشمنان هیچ غلطی نمیتواند بکند .

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با اشاره به این که نقش نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران و بسیج در حوادث مختلف به خصوص در حوادث دو ماه اخیر برجسته و از جنس خاصی بوده است، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ و مدیریت هوشمندانه صحنه ها و ضرورت حفظ جان و مال مردم و بیت المال بسیار ارزشمند بود.

در این دیدار سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان ضمن خیر مقدم به مسئولان قضایی استان و مدیران سازمان های تابعه قوه قضاییه گفت: نقش دستگاه قضایی در همراهی و اتخاذ تدابیر در مدیریت حوادث و اغتشاشات بسیار به موقع و موثر بود که جای تشکر دارد. لازم به توضیح است در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی رئیس کل دادگستری استان زنجان به فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha