دیدار تعاملی مدیرکل زندان‌های کردستان با رئیس سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی استان

مجتبی محمدی با ارسلان ازهاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به منظور اختصاص بودجه کافی برای پیشبرد اقدامات تامینی و تربیتی در زندانهای استان با وجود شرایط ویژه اماکن ندامتگاهی و کار سخت و طاقت فرسای پرسنل این اداره کل دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مدیرکل زندان های کردستان در ابتدای این دیدار به شرحی از اقدامات و سختی کار در سنگر اصلاح و تربیت اشاره ای داشت و خواستارتوجه ویژه به مجموعه زندان‌های استان و اختصاص اعتبار و بودجه کافی برای پیشبرد اهداف کلی سازمان زندانها و تامین جایگاه و شئن انسانی مددجویان زندانهای استان شد.

دیدار تعاملی مدیرکل زندان‌های کردستان با رییس سازمان برنامه و بودجه استان
مدیرکل زندانهای کردستان ازرئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست از نزدیک با فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی ونیاز های مالی و واجب مجمعه زندان‌های استان، خصوصا زندان مرکزی سنندج آشنا شود.
در ادامه ازهاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی کارکنان زندان‌های کردستان، گفت: تلاش بی وقفه و مجاهدانه کارکنان خدوم زندان های استان و مسئولین آن بر کسی پوشیده نیست و بر این باورم که اجر و پاداش این کوشش‌ها را خداوند متعال در دنیا و آخرت می دهد. وی افزود: در حوزه اعتبارات استانی سعی می شود همراه و همدل سنگربانان اصلاح و تربیت باشیم و برای تعالی و توسعه فعالیت های اصلاحی و تربیتی و بازگشت سعادت مندانه مددجویان آسیب دیده گامی مهم برداریم.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha