اقدامات فرهنگی و تربیتی پایه و اساس دیگر فعالیت‌ها در زندان است 

در راستای هم افزائی و استفاده از خرد جمعی جلسه ی هیات اندیشه ورز استانی با محوریت بررسی چالش ها،موانع و ارائه راهکارهای مناسب در مسیر بهبود و ارتقاء سطح کیفی اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در حوزه اقدامات فرهنگی و تربیتی زندان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،در این نشست هم اندیشی که محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های سیستان و بلوچستان از طریق ویدئو کنفرانس و از زندان شهرستان زابل سومین جلسه هیات اندیشه ورز استانی را با روسای ادارات مراکز تامینی و تربیتی تابعه،مسئولان و کارشناسان حوزه فرهنگی و تربیتی زندان ها همراهی می کرد با تبریک کسب رتبه اول مددجویان زندان های استان در مسابقات منطقه 7 زندان های کشور از زحمات مجموعه فرهنگی و تربیتی زندان ها تشکر و قدردانی کرد و گفت:توجه به کار فرهنگی تربیتی در زندان ها از اهمیت بسزائی برخوردار است به گونه ای که انجام هرکار اصلاحی و تربیتی لازمه اش ایجاد بستر و اقدام فرهنگی می باشد و بدون شک امنیت و آرامش زندان ها زیر بنای آن کار و اقدامات فرهنگی است .

خسروی در ادامه افزود:از موثرترین اقدامات و فعالیت ها در مسیر بازپروری مددجویان زندان ها برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی است که متولیان امر در زندان ها باید با توجه به مخاطب خود در ندامتگاه ها برابرمفاد آئین اجرایی نامه سازمان و براساس تقویم فرهنگی برنامه ریزی کنند و در چهار ماه باقیمانده سال جاری تلاش شود از ظرفیت تفاهم نامه ها در اجرائی نمودن و تحقق اهداف عالیه سازمان گام بردارید.

محمدمرادی معاونت سلامت ،اصلاح و تربیت اداره کل و دبیر هیات اندیشه ورز استانی با تاکید بر اجرای کیفی برنامه ها در مراکز تامینی و تربیتی گفت:اینک در آستانه بزرگترین رویداد جهان مسابقات فوتبال جام جهانی هستیم و کشور عزیزمان نیز در این رویداد بزرگ حضور دارد تدابیری اندیشیده شود تا مددجویان بتوانند به بهترین شکل ممکن نظاره گر این مسابقات همراه با تمهیدات لازم باشند .

در ادامه جلسه حجت الاسلام ابراهیم جهانیتغی و کارشناسان فرهنگی اداره علاوه بر ارائه گزارش مختصر از اقدامات و فعالیت صورت گرفته در هشت ماه ابتدای سال در زندان ها به بیان میزان اجرایی شدن تقویم فرهنگی اشاره کردند و پیرامون تفاهم نامه ها با سازمان ها نیز مطالبی را عنوان نمودند.در ادامه روسای ومسئولان فرهنگی زندان ها به بیان دغدغه ها،مشکلات و ارائه پیشنهادات در مسیر بهبود سطح کیفی خدمات به مددجویان پرداختند .

در این جلسه پس از جمع بندی مطالب مطروحه با تصویب چندمصوبه به منظور سهولت در اجرا با هدف تحقق اهداف عالیه سازمان همراه بود.

در پایان با انجام مراسم قرعه کشی سه نفر از کارکنان که در مسابقه هفتگی آئین نامه سازمان زندان ها پاسخ صحیح مسابقه را به روابط عمومی اداره کل از طریق پیامک ارسال کرده بودند به قیدقرعه مشخص گردیدند.

آقایان محمدامین نوراحمدی،امیرعرب و خانم ملیحه بیکی به عنوان اسامی برندگان این دوره از قرعه کشی مسابقه پیامکی معرفی شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha