لبخند فرزند زندانیان در خراسان جنوبی؛ ارمغان ۴۰۰ پابند الکترونیکی

حجت الاسلام «موحدی راد» رئیس کل دادگستری استان دربازدید ازمرکز مراقبت الکترونیکی زندان‌های استان گفت: مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان با هدف پایش زندانیان دارای پابند الکترونیکی در استان راه‌اندازی شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، رئیس کل دادگستری استان با بیان این که مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان ظرفیت پذیرش دو هزار زندانی را دارد افزود : هم اکنون ۴۰۰ زندانی خراسان جنوبی از پابند الکترونیکی بهره‌مند هستند که از این تعداد ۴۷ نفر زندانی خانم و مابقی آقا هستند .

حجت الاسلام «موحدی راد» با اشاره به این که خراسان جنوبی دارای رتبه اول در بکارگیری پابند برای زندانیان است ،ادامه داد: زندانیان با شرایط خاص که حسن اخلاق و رفتار آن‌ها در زندان مورد تأیید باشد یا دارای محکومیت کم و زیر پنج سال باشند مستقیم از مرجع قضایی معرفی می‌شوند و می‌توانند از این پابند الکترونیکی استفاده کنند.

وی اضافه کرد : بازگشت به آغوش خانواده درکنار جنبه عبرت آموزی همراه با کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با خانواده زندانیان و تحکیم خانواده و از طرفی کمک به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از اهداف این مرکز است.

شایان ذکر است: حجت الاسلام «موحدی راد» رئیس کل دادگستری استان به همراه حجت الاسلام«نسائی زهان»دادستان مرکز استان و «عبدی» مدیر کل زندان‌های استان از این مرکز بازدید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha