امضاء تفاهم نامه همکاری اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی با  پارک علم و فناوری استان
امضاء تفاهم نامه همکاری اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی با پارک علم و فناوری استان

در راستای راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی فناورانه در زندانها ، تفاهم نامه همکاری با پارک علم وفناوری استان امضاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی جوادی مدیر کل زندانهای استان با حضور در پارک علم وفناوری استان با جعفری راد رئیس پارک علم فناوری استان دیدار و تفاهم نامه همکاری با رئیس این مرکز امضاء کرد.

در این دیدار مدیر کل زندانهای استان ضمن تبریک انتصاب ایشان ،ایجاد اشتغال برای زندانیان و آموزش متد های راه اندازی کسب و کارهای نوین در زندان را از اولویت های اداره کل زندان های استان عنوان کرد وافزود. با ایجاد اشتغال برای مددجویان شاهد کمترین آمار بازگشت به زندان خواهیم بود، از همه کارآفرینان در جهت ایجاد اشتغال برای زندانیان دعوت به همکاری می کنیم و از پیشنهادات پارک علم وفناوری نیز در راستای ایجاد اشتغال های فناورانه استقبال می کنیم.

امضاء تفاهم نامه همکاری اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی با  پارک علم و فناوری استان

رئوس موضوعات مطروحه در این تفاهم نامه عبارت بود از همکاری در برگزاری رویدادهای مختلف در زمینه های نوآوری، کار آفرینی و راه اندازی کسب و کار موفق

• شناسایی، تشویق و هدایت شرکتهای فناور و دانش بنیان تولیدی به اشتغال زایی در زندانها، شناسایی واحدهای تولیدی که حمایت کننده از ایده های پیشرو مددجویان به همراه استفاده از فضاهای کارگاهی و نیروی انسانی موجود در اداره کل زندانها، فرآیند خلاق ایده پردازی و تبدیل ایده به پدیده

• همکاری در تولید محتوای آموزشی در زمینه های کار آفرینی و راه اندازی کسب و کارهای نوپا، برنامه‌ریزی مسیر شغلی و مشاوره در تهیه طرح کسب و کار از جمله برنامه های بود که در این تفاهم نامه به امضاء رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha