مؤسسه آموزشی امیدفردا آمادگی دارد در راستای اشتغال خانواده زندانیان با انجمن همکاری کند

انجمن حمایت زندانیان شیراز در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان بی بضاعت طی یک ماه گذشته کمک‌های شایانی به خانواده‌های زیر پوشش خود داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: با هدف حمایت از فرزندان زندانیان که در مقاطع مختلف تحصیلی درس می خوانند 150 بسته لوازم التحریر به ارزش 100میلیون ریال بین دانش آموزان توزیع شده است.

محمود قربانی اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد و 100میلیون ریال نیز کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات این مرکز، توزیع 900 دست پوشاک زمستانه به ارزش 3میلیارد و 500میلیون ریال بین مددجویان زیرپوشش و علاوه بر خانواده های زندانیان، 1000بسته بهداشتی نیز بین زندانیان اندرزگاه نسوان توزیع شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز یادآور شد: ماهیانه نیز با همت خیرین و درآمدهای انجمن، مبلغ 2میلیارد و 184 میلیون ریال مستمری به حساب کلیه خانواده های زیرپوشش این مرکز پرداخت می شود و در صورت حمایت های خیرین این مبلغ افزایش می یابد.

قربانی تأکید کرد: هدف ما در انجمن پرداخت مستمری به خانواده ها نیست هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای این خانواده ها می باشد و تا زمانی که شغل مناسبی نداشته باشند ماهیانه مستمری به آنان پرداخت می شود.

وی یادآور شد: موسسه آموزشی امیدفردا آمادگی خود را برای آموزش و فراهم کردن زمینه اشتغال خانواده زندانیان جویای کار اعلام کرده است که پس از آموزش بتوانند آنان را به بازار کار معرفی کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha