برگزاری مراسم افتتاحیه کتابخانه مشارکتی زندان خمین 

مراسم افتتاحیه کتابخانه مشارکتی زندان خمین با حضور جمعی از مدیران استانی و مسئولین این شهرستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، در ادامه این مراسم یک دوره نشست کتابخوانی زندانیان وکارکنان هم انجام و از نفرات برتر با اهدائ لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.
مدیرکل زندان های استان در سخنانی خطاب به زندانیان خمین که در مراسم افتتاحیه کتابخانه حضور داشتند اظهار کرد؛ زندان فرصت مناسبی برای تفکر و جبران اعمال و رفتار گذشته است.

برگزاری مراسم افتتاحیه کتابخانه مشارکتی زندان خمین 
علی اسلام خواه با اشاره به نقش مؤثر همنشینی زندانیان با کتاب یادآور شد؛ ارتقاء دانش و آگاهی در ابعاد مختلف علمی و فرهنگی زمینه ساز بازگشت به زندگی سعادتمندانه و موجب کاهش وقوع جرائم و ناهنجاری های اجتماعی است .
وی در ادامه سخنان خود مهم ترین عوامل مؤثر بر فرآیند جامعه پذیری مجرمان را تشریح و افزود؛ اغلب زندانیان در طول مدت حضور در زندان داوطلبانه در برنامه های فرهنگی و آموزشی مشارکت و به خواندن کتاب و مجلات علمی علاقه مند هستند .

برگزاری مراسم افتتاحیه کتابخانه مشارکتی زندان خمین 
مدیرکل زندان های استان مرکزی با بیان مطالب فوق خواستار توسعه تعاملات دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان شد و در ادامه از همکاری های مدیرکل کتابخانه های استان . امام جمعه و فرماندار شهرستان خمین تشکر کرد .
گفتنی است مهدویان مدیرکل کتابخانه های استان و حجت الاسلام سیدقاسم میرصادقی امام جمعه خمین هم با بیاناتی نقش کتاب خوانی بر تقویت روحیه خودباوری زندانیان تاکید نمودند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha