اولین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندان‌های استان کرمان برگزار شد

اولین المپیاد ورزشی ویژه کارکنان زن زندان‌های استان کرمان، با حضور ۷۵ شرکت‌کننده در ۳ رشته ورزشی والیبال، دارت و دو صد متر به میزبانی کانون اصلاح و تربیت کرمان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این المپیاد ورزشی در راستای اهداف سازمانی، پویاسازی و شادابی کارکنان، تعداد ۷۵ نفر از کارکنان زن زندان‌های استان، در سه رشته والیبال، دارت و دو صد متر در کانون اصلاح و تربیت، به رقابت پرداختند که در رشته‌های تیمی، تیم والیبال اداره‌کل و در رشته‌های انفرادی زهرا داوند و نعیمه شجاعی از اداره‌کل در رشته‌های دارت و دو صد متر، حائز رتبه قهرمانی شدند.

پرویز سلیمانی معاون اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، در مراسم اختتامیه این المپیاد ورزشی، با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و پویایی در روحیه کارکنان زندان‌ها، گفت: نقش ورزش در سلامت جسمی و روحی بر کسی پوشیده نیست؛ لذا برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های ورزشی بر ارتقاء روحیه کارکنان در شغل پراسترس زندانبانی ضروری است.

در پایان این مراسم، از نفرات اول تا سوم هر رشته با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به‌عمل آمد.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، رؤسای ستادی اداره‌کل، مدیر زندان مرکزی، رییس بازداشتگاه و دیگر مسئولین فرهنگی و ورزشی حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha