دیدار مدیرکل زندان‌های استان کرمان با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری

سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان، جهت ایجاد تعامل با امور بانوان استانداری برای اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی زندانیان به‌ویژه زندانیان زن، با مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، مدیرکل زندان‌های استان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزشی مریم‌السادات طباطبایی در اندرزگاه نسوان، به مشکلات اقتصادی خانواده زندانیان اشاره کرد و گفت: فقدان آموزش و عدم حمایت از این خانواده‌ها، می‌تواند موجب ارتکاب جرم دیگر اعضای خانواده زندانی شود.

سیدمجتبی حسینی، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمان و حضور معاون زنان و امور خانواده، در اندرزگاه نسوان، افزود: اعتبارات مصوب شده در خصوص اندرزگاه نسوان را پیگیری کرده تا بتوانیم با آموزش زندانیان زن و خانواده زندانیان، در توانمندسازی آنها مؤثر باشیم.

مریم‌السادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان استانداری، ضمن تأکید بر آموزش مادران در خانواده زندانیان گفت: افتخار می‌کنم در زمینه آموزش‌های تربیتی و دینی به زندانیان و خانواده آنان با زندان‌های استان، مشارکت داشته باشم تا زمینه اصلاح و تربیت آنان را فراهم شود.

بتول نامجو مشاور امور بانوان اداره‌کل زندان‌ها، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور بانوان در زندان‌های استان، گفت: همچون سال گذشته تلاش می‌کنیم به مناسبت روز زن، جشن گلریزان ویژه زندانیان زن برگزار کنیم.

در این دیدار سلیمانی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، نامجو مشاور مدیر کل در امور بانوان اداره کل و کارشناسان آموزش و ستاد دیه حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha