سنگر مهم زندانبانی ارتباط مستقیم با آبروی نظام و انقلاب دارد

جلسه جمع بندی نتایج بازدیدهای هیات بازدیدکننده سازمان زندان ها از مراکز تامینی و تربیتی زاهدان به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور اسدی معاون قضائی، آقاجری مدیرکل حفاظت و اطلاعات، جمالیان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگوئی به شکایات زندان های کشور، سرهنگ علی ملاعلی زاده معاونت آموزشی یگان حفاظت سازمان، خسروی مدیرکل زندان های سیستان و بلوچستان و جمعی دیگر از مسئولین در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان،در آغاز این نشست محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان ضمن قدردانی از حضور هیات بازدید کننده گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در حوزه حفاظتی و امنیتی در مراکز تامینی و تربیتی ارائه کرد .
حمید اسدی معاون قضائی سازمان زندان ها با ابلاغ سلام و خداقوت رئیس سازمان زندان های کشور به کارکنان زندان های سیستان و بلوچستان،گفت:ریاست سازمان نگاه ویژه ای از جهات مختلف به این استان دارد و قدردان زحمات کارکنان خدوم این استان می باشد و تاکید نموده اند که مراتب تشکر و قدرانی ریاست قوه قضائیه از جامعه زندانبانی بابت برقراری امنیت در زندان ها به ویژه در این ایام اخیر را که در جلسه شورای عالی قضائی کشور مطرح نموده اند را نیز ابلاغ نمایم .
حمید اسدی در ادامه گفت:گسلی که دشمن توانسته روی آن موج سواری کند و در خیال خود امیدوار است که بتواند به نظام ضربه بزند گسل عدم خدمت رسانی صحیح و صادقانه کارگزاران جمهوری اسلامی می باشد که معاندین بدنبال آن هستند که در اذهان عمومی مردم القا نمایند که حکومت دینی توان و تکافوی نیازهای دنیوی مردم را ندارند و انقلاب اسلامی پاسخگوی زندگی دنیوی مناسب برای مردم نیست.
وی افزود:هرجائی ما در قامت کارگزار جمهوری اسلامی چه کارمند و چه مسئول در خدمت رسانی به مردم کم گذاشته باشیم همان جا شکافی در اعتماد مردم ایجاد می شود اگر نگاه به این شکاف ها تک تک باشد به چشم نمی آید ولی وقتی که در کنار هم و روی هم قرار بگیرند به بدترین شکل ممکن نمایان می شود و خودنمائی می کند.
معاون قضائی سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنانش گفت:بهترین روش نگهداشت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب و خون شهدا خدمت صحیح و صادقانه است که باعث افزایش سرمایه اجتماعی و امید و اعتماد مردم به حکومت دینی و انقلاب اسلامی می شود و البته تناقض در گفتار و عمل،اعتماد مردم را درهم می شکند و زمینه های نارضایتی را بوجود می آورد .
این مقام عالی رتبه زندان های کشور با اشاره به ابعاد اهمیت شغل زندانبانی گفت:سنگر مهم زندانبانی ارتباط مستقیم با آبروی نظام و انقلاب دارد همانگونه که در اقصی نقاط جهان زندان ها از حیث نگهداری مجرمین توسط کشورها حائز اهمیت و نشان دهنده توانمندی زندان داری و ایجاد امنیت برای مردم آنهاست.تحقق اهداف عالیه سازمان از طریق انجام تکالیف و رسالت خطیری است که تک تک کارکنان سازمان موظف به اجرای آن به نحواحسن هستیم چرا که زندان ها همیشه کانون توجه رسانه ها می باشد و هر اتفاق و رخ دادی که در زندان ها سراسر جهان روی دهد بلافاصله در اخبار و رسانه ها بازتاب پیدا می کند . این چنین کار مهمی با تعاریف ولایی و انقلابی به معنای واقعی مجاهدت تلقی می شود و در صورت کوتاهی نمی توان آن را با کاهش دستمزد جبران کرد.
وی در ادامه افزود:چون زندانبانی از جمله مشاغل سخت و طاقت فرسا است،ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی لازمه این کار است چرا که انگیزه ای که یک فرد زندانبان در مسیر خدمت به جامعه هدف و مراقبت از انها لازم دارد به مراتب فراتر از یک کارمند و اداره دیگر است این تقویت روحیه و انگیزه نیازمند اجرای فعالیت های فوق برنامه مناسب در کنار برنامه های بصیرت افزائی می باشد .
اسدی با ابراز خرسندی از انتصاب برخی روسای زندان های استان از اهل سنت باعث افتخار و نشان دهنده وحدت و برادری بین اهل تشیع و اهل تسنن در نظام جمهوری اسلامی است که این وحدت و برادری خاری در چشم دشمنان ما می باشد .
معاون قضائی سازمان زندان ها توجه به سربازان وظیفه را امری مهم عنوان کرد و افزود:باید تلاش شود تا توان عملیاتی و روحیه خدمتی پرسنل وظیفه را در زندان ها ارتقاء دهیم و در پایان گفت:این همدلی و همبستگی جای تشکردارد.قدردان این لحظات باشید و به شغل خود در دستگاه قضائی افتخار می کنیم .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha