آزادی ۱۳ زندانی دراولین روز بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از زندان سنندج

جلسه پرسش و پاسخ با مددجویان زندان مرکزی سنندج در حضور جباری، دادستان مرکز استان و اولین روز حضور محمدی، مدیرکل زندانهای کردستان برگزار شد. دادستان مرکز استان در ابتدای جلسه با اشاره به کلام گرانقدر حضرت علی (ع) که ظلم به مردم حق الناس است و خداوند متعال به راحتی از آن گذشت نمی کند، از مددجویان ندامتگاه مرکزی سنندج خواست، با توکل به خداومد منان و برنامه ریزی درست، از زمان و فضای فرهنگی و اصلاحی این مرکز برای توبه و بازگشت به زندگی سالم استفاده کنند وخدمت به خلق خدا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

آزادی ۱۳ زندانی، دراولین روز بازدید مدیرکل زندانهای کردستان از زندان سنندج
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای کردستان، مدیرکل زندانهای کردستان در اولین روز کاری خود، حضور مستمر دادستان مرکز استان را در میان مددجویان ارج نهاد و افزود، وجود آقای جباری به عنوان دادستان مرکز استان موهبت بزرگی است و ما باید از نگاه نوع دوستانه ی ایشان نسبت به مددجویان و ایجاد بستری برای آزادی و پایان حبس و کاهش جمعیت کیفری درزندانهای استان استفاده کنیم چرا که استان کردستان یک استان فرهنگی هست و این اصالت و فرهنگ در میان مددجویان زندان مشهود است.

آزادی ۱۳ زندانی، دراولین روز بازدید مدیرکل زندانهای کردستان از زندان سنندج

محمدی گفت، با همت دادستان مرکز استان و مسئولین قضائی و در رئس آن رئیس کل دادگستری، کاهش حداکثری جمعیت کیفری در ندامتگاه های سطح استان دارای رتبه اول کشوری است. در ادامه محمدی افزود، امیدواریم تا پایان سال جاری بالاترین رتبه کشوری را در حوزه آزادی و مرخصی پایان حبس داشته باشیم.
در ادامه تعداد ۵۷ نفر از مددجویان به صورت چهره به چهره با دادستان مرکز استان دیدار و به بررسی پرونده های قضائی آنان پرداخته شد که تعداد ۱۳ نفر از زندان آزاد شدند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha