تغییر سبک زندگی با برگزاری ششمین المپیاد ورزشی زندانیان در زندان‌های گیلان

ششمین المپیاد ورزشی زندانهای گیلان همزمان با سراسر کشور در رشته های فوتبال گل کوچک، والیبال، دارت، تنیس روی میز، بازی های بومی محلی، بدمینتون، آمادگی جسمانی، مچ اندازی، شطرنج، طناب کشی و باستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، ششمین المپیاد ورزشی زندانهای گیلان همزمان با سراسر کشور در رشته های فوتبال گل کوچک، والیبال، دارت، تنیس روی میز، بازی های بومی محلی، بدمینتون، آمادگی جسمانی، مچ اندازی، شطرنج، طناب کشی و باستانی برگزار شد.

محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان ضمن تشکر از زحمات روسای زندانها و مسئولین فرهنگی ورزشی گفت : معتقدیم که برگزاری چنین رویدادهایی باعث تغییر سبک زندگی در بین زندانیان شده و نشاط و شادابی بیشتری را به همراه می آورد.

وی از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان، ادارات ورزش شهرستان ها و هئیت های ورزشی بالاخص هیئت ورزش های همگانی ،بومی و محلی و انجمن نخبگان ورزش گیلان در برگزاری ششمین المپیاد ورزشی تقدیر و افزود ورزش نقش موثری در زندگی ما دارد و همه باید تلاش کنیم ضمن رعایت کلیه مسائل اخلاقی ،پاکی و عزت نفس را در ورزشکاران ما ارتقا دهیم. بعمل آورد .

در ادامه نیری املشی مسئول تربیت بدنی اداره کل ضمن تشکر از حمایت های محمدی اصل ، معاونین ، روسای زندان ها و سایر دست اندرکاران این المپیاد گفت: تمام تلاش ما بر این است که با حمایت مسئولین ،ورزش را در زندانها نهادینه تر کنیم.

وی از برنامه ریزی برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک با عنوان جام جهانی کوچک در زندان با حضور ۳۲ تیم همزمان با شروع این رویدادجهانی در زندانها خبر داد و گفت؛کارشناسان ما با هماهنگی هیئت همگانی برنامه جام جهانی کوچک را نیز در زندانها در حال برنامه ریزی می باشند تا این رویداد مهم نیز در زندان ها اجرایی شود

قابل ذکر است بیش از ۲۳۴۷ ورزشکار با همکاری ۱۱۸ نفر در طرح نهضت داوطلبی ششمین المپیاد ورزشی زندانها مشارکت داشتند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha