ستاد دیه گسترش دهنده فضائل و کاهش‌دهنده جمعیت زندانیان است

علی شمس مدیر عامل ستاد دیه کشور به همراه مدیرکل زندانهای استان سمنان و مدیر نمایندگی ستاددیه به منظور شرکت در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان با محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری دیدار و کفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان علی شمس مدیر عامل ستاد دیه کشور به همراه مدیرکل زندانهای استان سمنان و مدیر نمایندگی ستاددیه به منظور شرکت در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان با محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری دیدار و کفتگو کردند.

عبدالهی با بیان اینکه ستاد دیه بسط وگسترش دهنده فضائل ونیکی هاست، افزود: دراثر بروز برخی از مشکلات اقتصادی در جامعه و سو تدبیراشخاص در اداره امورمالی و به علت عدم انجام به موقع تعهدات مالی روانه زندانها می شوند.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه با هدف کاهش جمعیت زندانی در تلاش است،تصریح کرد: ستاد دیه با رفع این موارد و مشکلات ارتباط این افراد با زندان را قطع می کند که قابل ستایش است.

علی شمس مدیر عامل ستاددیه کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد دیه استان سمنان یکی از موفق ترین نمایندگی هاست،خاطر نشان کرد: با همکاری همه مسولین و تلاش های ستاددیه در استان ستاددیه در استان سمنان از مطلوب ترین و پرتلاش ترین ستاد های دیه های کشور به شمار امده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha