تیم فوتسال «عادل‌آباد» قهرمان مسابقات کارکنان زندان‌های فارس شد

مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های استان فارس با حضور 20تیم از ابتدای مهرماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه داشت و تیم های زندان مرکزی شیراز، اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی و زندان کازرون به عنوان تیم های برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های فارس ضمن قدردانی از مشارکت حداکثری کارکنان زندان های استان در مسابقات ورزشی گفت: امروزه ورزش به عنوان یک پدیده مهم در تمامی جوامع انسانی مطرح است و آثار خارق العاده و منحصر به فردی در سلامت و شادابی جسم و مهمتر از آن بالندگی روح و روان انسان ها دارد، و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.

اسحاق ابراهیمی افزود: مسابقات ورزشی در بین کارکنان زندان ها نیز با هدف صیانت تندرستی جسمی و روانی در بین آنان برگزار می شود، و زمینه شادابی و افزایش روحیه و اعتلاء توان خدمتی در بین کارکنان را با توجه به سختی کار زندانبانی فراهم می کند.

وی اضافه کرد: برای تداوم فعالیت های ورزشی در بین کارکنان زندان ها، ارتقاء کیفیت خدمات ورزشی ، اردوهای ورزشی درون و برون سازمانی و برگزاری مسابقات انفرادی و گروهی از برنامه های این اداره کل است چرا که داشتن منابع انسانی توانمند و کارا، ثروت و سرمایه مهم و حیاتی برای سازمان محسوب می شود.

مدیرکل زندان های فارس یادآور شد: همه ما می دانیم هر گونه غفلت و بی توجهی نسبت به توسعه فعالیت های ورزشی، فرسودگی منابع انسانی و به دنبال آن کاهش کارآیی آنان را به دنبال خواهد داشت و ورزش در بین کارکنان این اداره کل نیز به صورت مستمر برگزار می شود و مطمئناً بازخورد خوبی نیز در تسهیل ارتباطات درون سازمانی و به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب کاری کارکنان دارد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مدیران ارشد سازمانی نیز با اجرای راهکارهای موثر و در راستای اولویت های دهگانه سازمان، زمینه را برای روی آوردن کارکنان به امر خطیر ورزش فراهم کرده اند و در استان فارس نیز کارکنان ستادی و زندان ها در شیراز (بانوان و آقایان) می توانند در ساعات مختلف از خدمات ورزشی این اداره کل بهره مند شوند و در شهرستان ها نیز طی تفاهم نامه منعقده با اداره ورزش و جوانان می توانند در فعالیت های ورزشی شرکت کنند.

ابراهیمی یادآور شد: فعالیت های ورزشی در زندان ها مختص کارکنان نیست بلکه زندانیان نیز در رشته های مختلف ورزشی و ورزش صبحگاهی شرکت می کنند و ششمین المپیاد ورزشی زندانیان در زندان های استان نیز در حال اجرا است.

شایان ذکر است مسابقات فوتسال کارکنان زندان های استان فارس، ابتدا در مناطق پنج گانه به شرح ذیل برگزار گردید که از هر منطقه یک تیم به مرحله بعد صعود کرد.

  1. آباده، اقلید و بوانات (میزبان: اقلید)
  2. استهبان، نی ریز، فسا و داراب (میزبان: فسا)
  3. لارستان، جهرم، فیروزآباد و قیروکارزین (میزبان: جهرم)
  4. کازرون، نورآباد (میزبان: کازرون)
  5. مرودشت، عادل آباد، بازداشتگاه مرکزی، کانون، اردوگاه، زندان شماره2 و اداره کل(میزبان:عادل آباد)

تیم های صعود کننده مناطق

منطقه یک: آباده

منطقه دو: فسا

منطقه سه: جهرم

منطقه چهار: کازرون

منطقه پنج: عادل آباد- مجتمع

در مرحله بعد مسابقات در دو جدول سه تیمی برگزار و تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

تیم های صعود کننده به نیمه نهایی

جدول A

1- مجتمع

2- فسا

جدولB

1-عادل آباد

2- کازرون

در مرحله نیمه نهایی عادل آباد بر فسا و مجتمع بر کازرون غلبه کردند و به فینال راه یافتند.

در دیدار رده بندی کازرون با غلبه بر فسا به مقام سوم دست پیدا کرد.

در مرحله نهایی تیم عادل آباد با غلبه بر تیم مجتمع عنوان قهرمانی را به دست آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha