حضور گروه جهادی دندانپزشکی «زندگی خوب» در زندان کرج

به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات دندانپزشکی در زندان‌های البرز، دندانپزشکان گروه جهادی «زندگی خوب» از صبح روز جمعه با حضور در زندان کرج به ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: این گروه جهادی 9 نفره پزشکی با حضور در زندان کرج 129 زندانی را ویزیت کرده و 250 مورد خدمات دندانپزشکی ارایه دادند.

چهارمحالی افزود: این خدمات شامل کشیدن دندان، پانسمان، ترمیم و پر کردن بوده که هزینه‌ی 2 میلیارد ریالی مواد اولیه این خدمات توسط مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز تامین و پرداخت شد.

مدیر کل زندان‌های استان البرز در خصوص حضور گروه‌های جهادی در زندان‌ها اظهار داشت: خدمات پزشکی در زندان‌ها با حساسیت و دقت بالا به صورت رایگان انجام می‌شود و در مواردی مانند خدمات دندانپزشکی که دارای هزینه‌های سنگینی است از گروه‌های جهادی دعوت می‌شود تا با حضور در زندان‌ها و به صورت مشارکتی این امور به بهترین شکل ممکن، صورت پذیرد.

چهارمحالی افزود: در آبان ماه سالجاری مبلغی بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال صرف هزینه خرید مواد اولیه دندانپزشکی ویژه زندانیان استان شده است که با حضور گروه جهادی "زندگی خوب" این خدمات به صورت رایگان در 2 نوبت به زندانیان کل استان ارایه شد.

مدیر کل زندان‌های استان ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان و دستیاران گروه جهادی "زندگی خوب" این عمل را باقیات صالحات خواند که در حوزه‌ی اخلاقیات و حس نوعدوستی در دنیا بی نظیر است.

حضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیانحضور گروه جهادی دندانپزشکی "زندگی خوب" در زندان کرج/ ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha