بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از مرکز مهارت‌آموزی زندان چابهار

حجت اله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به اتفاق معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار و هیئت با همراهی معیت ملک جمشیدی از مرکز مهارت آموزی و توانمندسازی اداره زندان چابهار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان،ملک جمشیدی رئیس زندان چابهار ضمن خوشامدگویی در حاشیه این بازدید پیرامون اهم اقدامات و فعالیت های آموزشی در زندان از جمله اشتغال و حرفه آموزی،فنی و حرفه ای و برنامه های فرهنگی و تربیتی گزارش مختصری ارائه نمود.

حجت اله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: یکی از مشکلات موجود در سراسر کشور، بیکاری است که برای رفع این بیکاری باید دستگاه های مختلف بصورت جهادی وارد میدان شوند تا بتوانیم این مشکل را مرتفع نمائیم .

وی تصریح کرد:امروز در بخش مهارت آموزی و اشتغال زندانیان شاهد اتفاقات خوبی بین سازمان منطقه آزاد، اداره زندان و فنی و حرفه ای چابهار هستیم و این نشان دهنده دغدغه مسئولین دلسوز این شهرستان است و استان سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان چابهار دارای پتانسیل خوبی برای جوانان در بخش های مختلف اشتغالزایی می باشد.

در پایان ضمن اجرای گروه موسیقی سنتی توسط زندانیان، حجت اله عبدالملکی قول مساعد جهت همکاری دو جانبه و انعقاد تفاهم نامه در مسیر اجرای طرح های مهارت آموزی و اشتغال زندانیان و همچنین برنامه های فرهنگی از جمله پیگیری ساخت مدرسه، کارگاه مهارت آموزی و تعمیر سریع سوله را داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha