جلسه اندیشه‌ورز برای عاملین ذیحساب زندان‌های آذربایجان شرقی برگزار شد
جلسه اندیشه ورز با عاملین ذیحساب زندانهای آذربایجان شرقی

با حضور مدیرکل و ذیحساب اداره کل جلسه اندیشه ورز برای عاملین ذیحساب در سطح زندانهای استان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی ،در این جلسه مدیر کل زندانهای استان نقش عاملین ذیحساب در شفاف سازی اطلاعات مالی را یادآور شد وگفت :کار در امور مالی وحسابداری از حساسیت واهمیت خاصی برخوردار است لذا همکاران شاغل در امور مالی باید دقت نظری بیشتری به این موضوع داشته باشند وبه اصول وقواعد آن اشرافیت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه نظم وانضباط کاری را از خصوصیات بارز کارشناسان مالی عنوان کرد وافزود:اشرافیت کارشناسان این حوزه به قوانین و مطالعه اصول مالی ومحاسباتی ،مدیریت اسناد ونحوه تشکیل آن از اهمیت بسیار بالای برخوردار است که عاملین ذیحساب دقت نظربیشتری را به این موضوع داشته باشند.

جوادی در ادامه صرفه جویی بر اساس دستورالعمل ابلاغی را متذکر شد وافزود: بیشترحجم کاراستان‌ها با کارهای مالی همچون پرداخت حقوق و دریافت کسور و پرداخت تنخواه‌های ضروری است و این وظیفه برعهده عاملین ذی‌حساب است که باید بر اساس صرفه وصلاح سازمان نسبت به هزینه کردها اقدام کنند.

وی در ادامه در خصوص اعتبارات استان نیز توضیحاتی ارائه داد.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه ضمن تشکر از ذیحساب اداره کل در برگزاری جلسه اندیشه ورز ، از زحمات همه همکاران شاغل در امور مالی تقدیر وتشکر کرد.

شایان ذکر است در پایان مراسم مدیر کل زندانها با اهداء لوح وهدایایی از عاملین ذیحساب و همکاران شاغل در امور مالی تقدیر وتشکر کرد.

جلسه اندیشه ورز برای عاملین ذیحساب زندانهای آذربایجان شرقی برگزار شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha