ارزیابی مطلوب مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها از عملکرد زندان‌های زنجان

سلیمانی مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور به همراه تیم کارشناسی، طی سفر یک روزه از زندان‌های استان زنجان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،در این بازدید که مدیر کل زندان های استان ایشان را همراهی می کردند،اماکن مختلف زندانهای استان از جمله بخش‌های عمومی ،خدماتی و بهداشتی و درمانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان این بازدید طی نشستی حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های استان ضمن قدردانی از حضور مدیر کل بهداشت و درمان سازمان و هیئت همراه گفت: پرهیز از روزمرّگی، شناخت ضعف ها و ضرورت رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف زندانبانی کمترین نتیجه بازدید از زندان هاست.

ارزیابی مطلوب مدیر کل بهداشت و درمان سازمان از عملکرد زندان‌های زنجان

در ادامه این نشست سلیمانی مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب اداره کل زندان های استان در حوزه بهداشت و درمان،از تلاش های شبانه روزی همکاران در این حوزه تخصصی قدردانی نمود.بررسی نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزش مهارت های اساسی زندگی برنامه‌های پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، برنامه های مشاوره در حوزه کاهش ناهنجاری‌ها در زندان و بازسازی روحی و جسمی زندانیان از مهمترین محورهای مورد بازدید حوزه بهداشت و درمان سازمان در این بازدیدبود.

ارزیابی مطلوب مدیر کل بهداشت و درمان سازمان از عملکرد زندان‌های زنجان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha