نمایندگان حقوق شهروندی دادگستری استان تهران از ندامتگاه تهران‌بزرگ بازدید کردند

با هدف بررسی وضعیت رفاهی زندانیان، نمایندگان حقوق شهروندی دادگستری به همراه معاون دادستان در امور زندان‌ها و مسئولان اداره کل زندان‌های استان تهران از ندامتگاه تهران‌بزرگ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، قاسمی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران و معاون حقوق شهروندی و اجرای احکام با اشاره به بازدید خود از ندامتگاه تهران‌بزرگ گفت: ما در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ دو هدف مهم را دنبال می‌کردیم که هدف اول بررسی وضعیت کلیه زندانیان از لحاظ خدمات ارائه شده به آنان از قبیل اشتغال، خدمات درمانی، فرهنگی و تربیتی و هدف دوم بررسی وضعیت رفاهی و حفظ حقوق شهروندی متهمان جدید بود.

قاسمی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف ندامتگاه و دیدار با مددجویان و ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام گرفته اظهار کرد: اقدامات خوب و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف رفاهی، فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمانی انجام شده، ولی با توجه به جمعیت کیفری، این زیرساخت‌ها نیاز به توجه و تقویت بیشتر دارد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری ادامه داد: وظیفه ماست که انتظارات به جای زندانیان و خانواده‌های آنان را بررسی کرده و برآورده سازیم.

لازم به ذکر است در این بازدید فیروزجایی، معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها نیز حضور داشت که از استقرار 8 دادیار در ندامتگاه تهران‌بزرگ جهت رسیدگی به مشکلات مددجویان و خانواده‌های آنان خبر داد. این دادیاران روزانه در واحدهای مختلف داخل ندامتگاه و دایره نظارت مستقر در سالن ملاقات مجتمع حضور یافته، به مشکلات و در خواست‌های خانواده‌های زندانیان رسیدگی می‌نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha