امضاء تفاهم نامه همکاری میان خانه مطبوعات خراسان رضوی و زندان مرکزی مشهد

همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی به منظور توسعه بهره‌مندی زندانیان از نشریات و جراید ، تفاهم‌نامه‌ همکاری بین خانه مطبوعات استان خراسان رضوی و زندان مرکزی مشهد منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان خراسان رضوی ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل خانه مطبوعات استان و مسئولین زندان مشهد راهکارهای همکاری در خصوص تهیه و تامین نشریات ، جراید و مجلات مختلف با هدف ارتقاء سطح آگاهی و استفاده بهینه از اوقات فراغت زندانیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت . نیازسنجی نشریات و مطبوعات براساس جنسیت ، سطح سواد و علایق ، نحوه تهیه و تامین نشریات و بررسی شرایط و سازوکارهای اجرایی توزیع آن از جمله توافقات حاصل شده در این نشست بود .

شایان ذکر است ایجاد بستر مناسب برای دسترسی زندانیان به نشریات و مطبوعات در راستای اجرای منشور حقوق بشر همواره از جمله تاکیدات سازمانی بوده که به عنوان یک اولویت در زندان مرکزی مشهد نیز مورد توجه قرار داشته است . با عقد این تفاهم نامه تعدد عناوین نشریات و مجلات در این زندان افزایش قابل توجهی خواهد یافت و تنوع مضامین و محتوای این جراید ، سلایق و طیف های مختلف را در برخواهد گرفت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha