بازدید مدیران سازمان زندان‌ها از زندان‌های گیلان

دکتر رستمی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی، جمالیان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و مهدی محمدی مشاور رییس سازمان زندان ها از زندان های گیلان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، در این بازدید که از زندان های مرکزی رشت ،لاهیجان ، رودبار و کانون اصلاح و تربیت و نسوان رشت انجام شد، فضاهای مختلف فرهنگی، ورزشی،بهداشت و درمان،اشتغال و حرفه آموزی ،دادرسی و ملاقات الکترونیکی و پروژه های عمرانی تکمیل شده و در حال اجرا مورد سرکشی قرار گرفت. همچنین مدیران حاضر راهکارها و راهنمایی لازم در جهت تکمیل و توسعه موارد سخت افزاری و نرم افزاری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، هوشمند سازی و ارتقاء‌امنیت و پایداری مواردی را بیان کردند.

در ادامه نشستی با حضور مدیران سازمانی ، مدیر کل زندان های گیلان، معاونین و کارکنان در زندان مرکزی رشت برگزار شد. در این راستا مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی درخصوص اجرای دقیق برنامه های اصلاحی و تربیتی گفت:‌ باید در نکات کلیدی و خط مشی های سازمانی در زمینه های مختلف پیشرو باشیم تا بتوانیم در اجرای الویت های سازمان به موفقیت های لازم دست یابیم.

وی ایجاد برنامه هایی که بتواند تغییرات مثبتی را برای رسیدن به اهداف تدوین شده سازمانی به سرانجام برساند را در اولویت دانست و ساز و کار های لازم برای رسیدن به کمیت و کیفیت برنامه ها در این زمینه ها را خواستار شد.

شایان ذکر است در این بازدید مدیران سازمانی از سوله ۲۰۰۰ متری جدید الاحداث زندان تحولی رشت بازدید و افزایش بهره وری در راستای برنامه های اشتغال و همچنین ایجاد بستر مناسب برای جذب صاحبان مشاغل ،سرمایه‌گذاران، کارآفرینان مواردی را بیان داشتند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha