ستاد دیه استان سمنان پیشرو در امر آزادی زندانیان است

استاندار استان سمنان در دیدار با مدیر کل و روسای زندانهای استان سمنان، گفت: صیانت و حفظ حریم خانواده زندانیان باید در دستور کار قرار بگیرد و نباید مشکلی برای آن ها ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان به همراه معاونین و روسای زندان ها در دیدار با استاندار سمنان، گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم هم در بحث اصلاح و تربیت و هم در بحث اقدامات تامینی اقدامات شایسته ای در استان صورت گرفته است.

کهربایی با بیان اینکه در حوزه ستاد دیه در شش ماهه نخست سال بیش از 40 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده اند، افزود: تا کنون با پیگیری های ستاد دیه با پرداخت و گذشت شکات بیش از 160 میلیارد ریال پرداخت و زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده اند.

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه کمک به خانواده های نیازمند مددجویان از دیگر اقدامات این اداره کل است، تصریح کرد: با پیگیری انجمن حمایت از زندانیان در شش ماهه نخست سال بیش از 1هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

محمد رضا هاشمی استاندار استان سمنان در این دیدار، بیان کرد: اگر همه مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی اقدامات خود را به درستی انجام دهند ما شاهد پیشگیری از جرم خواهیم شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه راه های پیشگیری از جرم و سرقت وجود دارد، تشریح کرد: اگر اشتغال خوب در جامعه شکل بگیرد سرقت و جرائم شبیه به آن نیز کاهش پیدا خواهد نمود.

وی با بیان اینکه ستاد دیه یکی از مهم ترین مجموعه های سازمان زندانها است، تاکید کرد: خوشبختانه ستاد دیه استان سمنان بسیار خوب عمل کرده است و با تلاش شبانه روزی توانسته است از ظرفیت های خوب خیرین در سطح استان استفاده کند.

هاشمی با اشاره به اینکه صیانت از خانواده زندانی باید سرلوحه کار ها قرار بگیرد، عنوان کرد: ما موظف هستیم از حریم خانواده زندانی حفاظت و صیانت نماییم درست است که یکی از اعضای خانواده دچار لغزش و مشکل شده است ولی خانواده او که مرتکب اشتباه نشده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha