توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده زندانیان خدابنده

بسته‌های غذایی در بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان خدابنده توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان با اعلام این خبر افزود: خانواده زندانیان نیازمند در معرض آسیب‌های متعدد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستند و ضروری به به انحای مختلف مورد حمایت قرار گیرند.

بنیادی افزود انجمن های حمایت از زندانیان به عنوان سازمان های مردم نهاد، تنها متولیان موضوع حمایت از خانواده ها هستند که عمدتاً از محل کمک های خیرین و نیکوکاران وبعضاً فعالیت‌های اقتصادی در چارچوب های تعیین شده این وظیفه خطیر را عهده دار بوده که می بایست دستگاه های حمایتی در این مسیر قدم های موثری بردارند.

مدیر کل زندان های استان در پایان با قدردانی از همت خیرین و نیکوکاران فهیم و انسان دوست زنجان خاطرنشان کرد: این بسته های غذایی به ارزش ۸۴۰ میلیون ریال حاوی اقلام ضروری شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا و ...بوده که به همت انجمن حمایت از زندانیان خدابنده تهیه و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته است.

لازم به توضیح است در حاشیه توزیع بسته های حمایتی، دوره آموزش کاهش آسیب های اجتماعی ویژه همسران زندانی نیز در این شهرستان برگزار گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha