برگزاری آزمون مدیریت در زندان‌های سراسر کشور

آزمون سراسری شناسایی نیروهای مستعد و نخبه درجهت مدیریت زندان‌های کشور در آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربینی کشور، آزمون کتبی «شناسایی نیروهای مستعد و نخبه با تأکید بر جانشین‌پروری و شایسته‌سالاری» جهت مدیریت زندان‌ها پنجشنبه، 24 آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این آزمون در راستای مدیریت هرچه بهتر این مراکز با انتخاب مدیران شایسته به شکل کتبی و به همت دفتر آموزش‌وپژوهش سازمان زندان‌ها برگزار می‌شود که در اولین مرحله کارشناسان رشته "اقدامات تأمینی‌وتربیتی" (شاغل در زندان‌ها) با عناوین پستی «مدیر، رئیس و معاون زندان‌؛ مدیر، رئیس و معاون بازداشتگاه، مدیر، رئیس و معاون کانون اصلاح‌وتربیت؛ مدیر، رئیس و معاون اردوگاه حرفه‌آموزی‌وکاردرمانی و همچنین رئیس اندرزگاه» در آزمون کتبی آن شرکت خواهند کرد.

این آزمون به شکل حضوری و از میان منابع اعلام‌شده همچون «آئین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها مصوب 1400»، «اصول و مبانی تربیت اسلامی در زندان»، «روانشناسی در زندان‌ها»، «حقوق شهرورندی زندانیان»، «قانون مجازات اسلامی»، «آئین دادرسی کیفری» و ... برگزار می‌شود.

داوطلبان می‌توانند اطلاعات کامل را از ادارات کل استانی زندان‌های کشور دریافت کنند.

شایان ذکر است سازمان زندان‌ها در دوره جدید مدیریت فعلی مراکز تأمینی‌وتربیتی کشور در تلاش است با اقدامات پیش رو تحول و تعالی زندانبانی و اداره علمی زندان‌ها را به شکل جدی عملیاتی سازد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha