فعالیت‌های ورزشی در بازسازی شخصیت زندانیان اثرگذار است

مدیرکل زندانهای استان قزوین در جریان دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: فعالیتهای ورزشی در بازسازی شخصیت زندانیان اثرگذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در این دیدار اظهار داشت: ورزش بعنوان یک پدیده تربیتی و سازنده، رشد روحی وجسمی را در افراد ارتقاء بخشیده و آسیب های اجتماعی را از بین خواهد برد.
وی افزود: فعالیتهای ورزشی علاوه بر رشد جسمی و روانی ، آگاهی های اجتماعی را بالا برده و فرصت خود شکوفایی را در افراد ورزشکار فراهم می آورد. تجربه در زندان ها نشان می دهد شخصیت اجتماعی زندانیان با پرداختن به فعالیت ورزشی و بویژه ورزش های همگانی، رشد یافته و باعث دور شدنشان از کجروی های اجتماعی می گردد.
مدیرکل زندانهای استان در ادامه کاهش فشارهای روحی و روانی زندانیان را یکی ازمهمترین ویژگیهای اثر گذار برنامه های ورزشی در زندان عنوان کرد وگفت: هدف از تقویت جایگاه ورزش در زندان، سالم سازی فضای زندان بوده و امیدواریم بامشارکت دستگاه های ذیربط، برنامه های ورزشی منتهی به اصلاح وتربیت زندانیان گردد.
بهرامی از همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان برای توسعه ورزش زندانیان قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: بحمدلله و باهمکاری اداره کل ورزش و جوانان و برخی هیأت های ورزشی استان از جمله هیأت پهلوانی و زورخانه ای فعالیتهای اثرگذاری در حوزه ورزش زندانها صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد؛ با حضور و همراهی بیشتر حوزه ورزش استان و سایر هیأت های ورزشی، شاهد ارتقاء بیش از پیش برنامه های ورزشی در بین زندانیان باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha