برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان زندان‌های استان همدان

مسابقات ورزشی کارکنان زندان های استان همدان به میزبانی زندان همدان در رشته های مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، مسابقات ورزشی کارکنان زندان های استان همدان در رشته های ورزشی دارت ، تنیس روی میز، فوتبال دستی و فوتسال به میزبانی زندان همدان برگزار شد.

در این مسابقات 144نفر از کارکنان زندان های استان در رشته های مختلف در قالب 8 تیم به مدت 3 روز با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت ها از نفرات و تیم های برتر با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر بعمل آمد.

در روز پایانی و مراسم اختتامیه ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های استان، روسای زندان های تابعه ، روسای انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه و بنیاد تعاون زندانیان از میهمانان ویژه این مسابقات بودند که بازیهای رده بندی و فینال مسابقات را تماشا کردند.

مدیر کل زندان های استان همدان در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات، اجرای مسابقات ورزشی و شور ونشاط ایجاد شده در بین کارکنان را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری چنین مسابقاتی ایجاد همدلی، همبستگی و وفاق بین کارکنان است که سبب می شود میزان استرس و اضطراب ناشی از شرایط کاری کاهش یابد و کارکنان روحیه مضاعفی برای ادامه خدمت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود براهمیت ورزش تاکید و خاطرنشان کرد: توصیه دین اسلام نیزبرانجام ورزش در کنار پرورش بعد روحانی نشان دهنده ارزش واعتبار ورزش است.

در این مسابقات عباس حیدری از زندان همدان مقام اول رشته تنیس روی میز ، علی اصغر طباطبایی از اردوگاه مقام اول رشته دارت و احسان شیرزادی از نهاوند مقام اول فوتبال دستی راکسب کردند.

در رشته فوتسال نیز تیم فوتسال زندان مرکزی همدان با غلبه بر تیم اداره کل به مقام قهرمانی رسید.

شایان ذکر است این مجموعه مجهز به امکانات مناسبی برای برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، کشتی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت و ... می باشد که با همت و تلاش بی وقفه مدیرکل زندان های استان و کارکنان زندان همدان ایجاد و تجهیز شده است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha