آماده واگذاری زمین به کارکنان زندان‌های استان کرمان هستیم

مدیرکل زندان‌های استان کرمان با حافظی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کرد. حافظی درخصوص پیشنهاد مدیرکل زندان‌های استان مبنی بر همکاری در ساخت مسکن برای کارکنان زندان‌ها، گفت: ما آماده‌ایم ضمن ارائه لیست واجدین شرایط از سوی اداره‌کل زندان‌ها، با واگذاری زمین به صورت اجاره‌ای و پرداخت وام ساخت مسکن، زمینه خانه‌دار شدن این کارکنان را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان‌ها به همراه معاون سلامت، اصلاح و تربیت و رئیس اداره فنی و مهندسی اداره‌کل با رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.
مدیرکل زندان‌های استان، با اشاره به جمعیت کیفری زندان‌ها، به طرح مسائل و مشکلات زندان‌هایی که در سطح شهر قرار دارند، پرداخت و پیشنهاداتی در خصوص انتقال این زندان‌ها به بیرون از شهر، ارائه کرد.
سیدمجتبی حسینی، با اشاره به مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان، گفت: با توجه به سختی کار زندانبانی و تعداد کارکنان فاقد مسکن، مصمم هستیم تا زمینه ساخت مسکن برای کارکنان واجدالشرایط را با همکاری اداره راه و شهرسازی، فراهم کنیم.
رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان، ضمن اشاره به اهمیت اداره‌ زندان‌ و تأکید بر نقش زندان‌های استان در حفظ امنیت و سلامت جامعه، گفت: در خصوص انتقال زندان‌ها به بیرون از شهر و ساخت آن، آماده‌ایم تا با امضاء تفاهم‌نامه، این امر مهم، انجام پذیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان، ضمن تأکید بر دستورالعمل‌های وزارتخانه در خصوص ساخت مسکن و تهیه زمین برای کارکنان دولت، افزود: ما آماده‌ایم ضمن ارائه لیست واجدین شرایط از سوی اداره‌کل زندان‌های استان، با واگذاری زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله و پرداخت وام ساخت مسکن، زمینه خانه‌دار شدن این کارکنان خدوم و گمنام عرصه زندانبانی را فراهم کنیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha