آزادی یک زندانی پس از 21 سال حبس

مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان ندامتگاه‌ها گفت: یکی از زندانیان جرایم مالی که 21 سال از حبسش می گذشت، با جلب رضایت شکات آزاد شده، به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب ضمن اعلام خبر آزادی یک زندانی پس از 21 سال اظهار داشت: در آزادی زندانیان جرایم مالی، محاکم قضایی کمک زیادی در خصوص آزادی آنان انجام می‌دهند. همچنین بخش دیگری نیز گذشت خود شکات است که گره‌گشای پرونده‌ها هستند و با بخشیدن بخشی از طلبشان زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط را فراهم نموده‌اند.

مقام عالی زندان‌های استان تهران تصریح کرد: جمشید ز. به دلیل محکومیت‌های مالی زندانی بودکه کارکنان اجرای احکام و مددکاران ندامتگاه با تلاش بسیار و گفتگو با شکات، موفق به اخذ رضایت گردیده، پرونده مختومه شد.

وی افزود: تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات زندانیان، مصداق کار خیر و حسنه ماندگار است که آثار ارزشمندی داشته، خداوند را شاکر هستیم که این توفیق نصیب همه ما شده، باید با دلسوزی، خالصانه و برای رضای خداوند در راستای تحقق اهداف متعالی سازمانی و بازگشت سالم مددجویان به جامعه تلاش نماییم.

وی زندانی بودن سرپرست خانواده را آسیبی جدّی برای همسر و فرزندان دانسته، تأکید کرد: با محبوس شدن پدر یا مادر، تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد بلکه ممکن است آسیب های اجتماعی، روحی و اقتصادی نیز گریبانگیر خانواده اش شود.

بنا به این خبر، جمشید ز. امروز با برگه آزادی و رضایت شکات در میان استقبال خانواده، از ندامتگاه تهران بزرگ آزاد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha