آموزش‌های مهارتی برای مددجویان با بهره‌گیری از کارآفرینان مشاغل کم‌سرمایه‌بر توسعه می‌یابد
تشکیل کارگروه اشتغال زندانیان آذربایجان شرقی در زندان مراغه.

جلسه کارگروه تخصصی اشتغال زندانیان با حضور مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی در زندان مراغه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی ،جلسه کارگروه اشتغال زندانهای استان با حضور مدیر کل زندانهای استان ،روسای ستاد اداره کل با محوریت توسعه اشتغال در زندان مراغه تشکیل شد.

در این جلسه جوادی مدیر کل زندانهای استان، زندان مراغه را بعنوان زندان پایلوت برای اشتغال زندانیان در استان نام برد وافزود:درشهرستان مراغه پتانسیل خوبی جهت اشتغال زندانیان وجود دارد که با حمایت از کارآفرینان و متولیان صنعت می توان بیشتر مددجویان را در حرفه های مختلف بکار بست.

وی تصریح کرد : شرایط بومی منطقه و بافت فرهنگی و اجتماعی شهرستان مستعد فعالیت های زیادی است که نیاز به یک مدیریت و همدلی و همگرایی دارد تا برای مددجویان زندانی فرصت های بهتری خلق شود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه با بیان اینکه در مجموعه زندانهای استان اقدامات زیادی در زمینه های توسعه اشتغال صورت پذیرفته اظهار داشت : توسعه آموزش‌های مهارتی در کنار بهره گیری از کارآفرینان مشاغل کم سرمایه بر، به عنوان حامیان مددجویان وخانواده آنها می تواند اقدامی مؤثر و ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای مددجویان در شهرستان مراغه و سایر شهرستانهای استان باشد.

وی در خاتمه تحقق برنامه های اشتغال و حرفه آموزی را در زندان مراغه مطلوب عنوان کرد و خواستار توجه ویژه ی انجمن ها ی حمایت از زندانیان برای اشتغال خانواده زندانیان را شد.

شایان ذکر است در این جلسه رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراغه نیز با تقدیر از همکاری زندان مراغه در برگزاری مداوم کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای در زندان، به آسیب شناسی برگزاری این کلاس ها پرداخت و پیشنهادات خود را در راستای از بین بردن مشکلات بیان نمود.

در خاتمه هریک از اعضای کارگروه اشتغال نظرات خودشان را در خصوص توسعه اشتغال در زندانهای استان ارائه کردند.

توسعه آموزش‌های مهارتی برای مددجویان با بهره گیری از کارآفرینان مشاغل کم سرمایه بر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha