قضات در زندان‌ها حضور مستمر دارند

سید حشمت‌الله حیات‌الغیب در بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران، ضمن گفت‌وگو با مددجویان اظهار داشت: هدف عمده‌ کیفر حبس، در اصلاح و پذیرش مجدد اجتماعی محکوم است. تمام برنامه‌هایی که در زندان‌ها اجرا می شود، برای آموزش‌های عمومی و بازگشت زندانی به جامعه و زندگی سالم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، سیدحشمت اله حیات الغیب اظهارداشت: با تمام توان در تلاش هستیم تا زندان‌های استان تهران به محلی برای اصلاح و تربیت زندانیان و ندامت‌شان از رفتار قبلی تبدیل شود و آنان را برای بازگشت به زندگی سالم رهنمون کند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران ضمن دیدار با زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ افزود: حقوق شهروندی به عنوان پایه و اساس تضمین کرامت انسانی است. حقوقی که انسان را به دلیل فطرت و ذات پاکش دارای کمال معرفی کرده، هر گونه لغزش در این راه وی را از اصل فطری خویش دور می نماید.

حیات الغیب با اشاره به گسترش ارتباطات بین مراجع قضایی و زندان‌ها گفت: تمام زندان های استان تهران به صورت شبانه روزی تحت نظر قرار دارد و هر هفته حداقل یک بار از هر کدام بازدید صورت می گیرد و قضات در زندان‌ها حضور مستمر دارند تا به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی شود.

بنا به این خبر، در این بازدید، برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی اعم از برگزاری نمایشگاه عکس حاج قاسم، برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته در خصوص فرهنگ شهید و شهادت، سخنرانی مذهبی برای آشنایی مددجویان با سیره آن شهید که با تئاتر و سرود همراه بود، برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha