توسعه اشتغال در زندان‌ها کمک‌حال معیشت خانواده زندانیان می‌شود/ اشتغال و پایش زندانیان پس از آزادی را جدی گرفته‌ایم

دکتر محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان که در ادامه سفر خود به خراسان جنوبی شکل گرفت، گفت: تلاش کرده‌ایم حداقل با تکنولوژی روز و راه‌اندازی سامانه‌ای مثل ملاقات الکترونیک تا حدودی تردد خانواده‌ها به زندان را کم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی ظهر امروز و در سفر به استان خراسان جنوبی، در جلسه شورای اداری نهبندان واقع در فرمانداری این شهرستان حضور یافت.
رئیس سازمان زندان‌ها در این نشست و پس از استماع اظهارات مسئولین شهرستان گفت: سفرهای استانی همواره منشأ خیر و برکات هستند؛ خوشبختانه در هر دو جلسه امروز با شورای قضایی و شورای اداری نیز مسائل و نکات ارزشمندی مطرح شد که انشاالله بدرستی هم منعکس خواهد شد.

اشتغال اولویت جدی ما در زندان‌هاست

وی در ارتباط با اهداف پیش روی سازمان زندان‌ها با تأکید بر هدفگذاری بسمت اصلاح‌وتربیت مددجویان توضیح داد: یکی از اولویت‌های جدی ما توسعه اشتغال در زندان‌هاست و در استان خراسان جنوبی هم توجه ویژه‌ای برای این امر وجود دارد. بواسطه همین توسعه اشتغال در زندان‌هاست که خانواده زندانیان نیز منتفع خواهند شد.

توسعه اشتغال در زندان‌ها کمک‌حال معیشت خانواده زندانیان می‌شود/ اشتغال و پایش زندانیان پس از آزادی را جدی گرفته‌ایم

دکتر محمدی ادامه داد: پایش زندانیان پس از آزادی از دیگر برنامه‌های ماست. ضمن اینکه همکاری دستگاه‌های مختلف قضایی و اجرایی در این استان نیز قابل تأمل است.

با بکارگیری تکنولوژی، تردد خانواده زندانیان کمتر می‌شود

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین زندان را واقعیتی تلخ در همه جوامع بشری دانست و در عین‌حال گفت: ما هرگز نمی‌خواهیم و علاقه‌ای نداریم کسی در زندان‌ها باشد. همینطور هم که تلاش کرده‌ایم حداقل با تکنولوژی روز و راه‌اندازی سامانه‌ای مثل ملاقات الکترونیک تا حدودی تردد خانواده‌ها به زندان را کم کنیم.

در این نشست همچنین حجت‌الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان به همراه ایروانی فرماندار و نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به بیان مطالب خود پرداختند.

توسعه اشتغال در زندان‌ها کمک‌حال معیشت خانواده زندانیان می‌شود/ اشتغال و پایش زندانیان پس از آزادی را جدی گرفته‌ایم
همچنین همکاری برای حل مشکلات زیرساختی زندان نهبندان ازسوی فرماندار این شهر نیز مورد تأکید قرار گرفت و قرار است باتوجه به سرانه ناکافی در زندان نهبندان، زمینی از سوی فرمانداری در اختیار زندان قرار گیرد تا با تأمین اعتبار لازم این فضا به شکل متناسب ساخته شود.

گفتنی است حضور در گلزار شهدای نهبندان و همچنین بازدید از زندان و حضور در شوراهای قضایی و اداری این شهرستان در سفر امروزه رئیس سازمان زندان‌ها به نهبندان پیگیری شده است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha