رئیس سازمان زندان‌ها از زندان شهرستان نهبندان بازدید کرد

دکتر غلامعلی محمدی در سفر استانی خود به خراسان جنوبی از زندان شهرستان نهبندان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در سفر به استان خراسان جنوبی که امروز، 19 آبان درحال انجام است با حضور در نهبندان، از زندان این شهرستان نیز بازدید و سرکشی به عمل آورد.

وی در این بازدید از بخش‌های مختلف اداره زندان و امور اصلاحی‌وتربیتی آن سرکشی و از نزدیک در جریان اولویت‌های تحول در زندانبانی قرار گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان تأکید کرد: تلاش‌های جدی در دستگاه قضا برای کاهش جمعیت کیفری از طریق توسعه خدمات قضایی وجود دارد؛ آرزوی ما این است که شما در یک فرآیند قانونی آزاد شوید و دیگر شاهد بازگشت مجدد به زندان نباشیم.

دکتر محمدی همچنین ضمن بررسی نحوه خدمت‌رسانی و نحوه پیگیری امور جاری در زندان نهبندان، ارائه خدمات مستمر به زندانیان را مورد تأکید قرار داد.

دادستان شهرستان نهبندان نیز در همراهی با دکتر غلامعلی محمدی اعلام کرد؛ به برکت سفر رئیس قوه شرایط مرخصی برای زندانیان واجد شرایط تسهیل می‌شود. در پایان این سرکشی ضمن بررسی سایر مشکلات مددجویان، رئیس زندان نهبندان نیز گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته را ارائه داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha