مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی خوی درمیان برترین‌های مسابقات قرآنی آذربایجان غربی
مسابقات قرآنی زندانهای استان آذربایجان غربی - اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی خوی

اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان خوی میزبان هیات برگزار کننده مسابقات قرآن کریم زندانیان استان آذربایجان غربی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی، مسابقات دوره ای قرآن مجید در هشت رشته وِزه مددجویان زندان های استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به صورت دوره ای و با حضور هیات برگزار کننده در قالب کاروان نور در زندانها حضور پیدا کرده و ضمن برگزاری محفل قرآنی و ترویج معارف اسلامی مسابقات قرآنی را در ۸ رشته ( تلاوت، قرائت، روانخوانی، ترتیل، اذان، مفاهیم ، حفظ، نهج البلاغه ) برگزار می نمایند.

در این دوره از مسابقات بررسی وضعیت آموزش قرآن و ارزیابی مربیان به صورت دقیق انجام می گیرد و با حضور اساتید قرآنی استعداد های عالی قرآنی از میان علاقه مندان منتخب می شوند.

اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی خوی با ۵۲ نفر شرکت کننده شهرستانی در این مسابقات خوب ظاهر شد و در کلیه رشته های قرآنی شرکت کننده معرفی نمود و بیشترین تعداد منتخبین استان جهت شرکت در مسابقات منطقه ای را به خود اختصاص داده است .

مددجویان برتر قرآنی استان در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی خوی مددجویان برتر قرآنی استان در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی خوی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha