بررسی راهکارهای حمایت و آزادی زندانیان منتسب به خانواده ایثارگران

در جلسه مشترک مدیران کل زندان‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان مسیرهای قانونی حمایت از زندانیان منتسب به خانواده ایثارگران بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،در این جلسه که در زندان مرکزی زنجان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن قدردانی از حضور مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: احترام به مقام شامخ شهداء و ایثارگران هر مسئولی را بر آن می‌دارد تا در هر جایگاهی که باشد برای رفع مشکلات این خانواده ها قدم بردارد.

بنیادی افزود :مجموعه زندان‌های استان همواره حل و فصل مشکلات قضایی کلیه زندانیان به ویژه زندانیان منتسب به شهداء و ایثارگران را سرلوحه برنامه های خود قرار داده والبته با همراهی سایر دستگاه‌های متولی می تواند توفیقات بیشتری را در این مسیر به دست آورد.

در ادامه این جلسه نیک بخش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خدمات فرهنگی ،اصلاحی و تربیتی به زندانیان را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: ای کاش به نقطه‌ای برسیم که هیچ خانواده منتسب به شهداء و ایثارگران در داخل زندان نباشد.

نیک بخش اظهار کرد:لاجرم اتفاقاتی در مسیر هر کس رخ می‌دهد که می‌تواند راهی زندان شود و در این راه مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به سهم خود در صدد رفع گرفتاری ها و مشکلات زندانیان منتسب به خانواده ایثارگران در حوزه جرایم غیر عمد خواهد بود.

در پایان این جلسه وضعیت پرونده قضایی برخی از زندانیان جرائم غیرعمد منتسب به خانواده شهداء و ایثارگران زندان های استان بررسی و مسیرهای قانونی حمایت و کمک جهت تسریع در آزادی این افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha