زندان محل اصلاح و تربیت است/ از این فرصت به منظور تغییر نگرش مثبت استقبال کنید

احسانی مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه، حجه الاسلام والمسلمین رجایی‌نسب معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس، ابراهیمی مدیرکل زندان ها، انصاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت، حسین اسفندیاری دبیر کمسیون عفو و بخشودگی دادگستری فارس و رئیس دادگستری و دادستان فسا از زندان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، حسین احسانی مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه طی سخنانی در جمع زندانیان گفت: زندان برای شما محل اصلاح و تربیت است و از این فرصت به منظور تغییر نگر ش مثبت استقبال کنید.

وی در ادامه گفت: زندانیانی که به کرات سابقه کیفری دارند به هیچ عنوان صلاحیت عفو و بخشودگی را ندارند، ما تابع قوانین هستیم و کلیه عفو هایی که از مراکز پیشنهاد می شود مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت داشتن شرایط لازم، عفو لحاظ می شود.

سپس این هیاًت عالی قضایی زندانیان را به صورت فردی به حضور پذیرفتند و پرونده های قضایی آنان را با موضوع شرایط عفو مورد بررسی قرار دادند.

این هیاًت قضایی در دفتر بازدید مسئولین از زندان مرقوم داشتند: نظم حاکم در زندان و گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی قابل تقدیر و تشکر است.

در ابتدای این بازدید مددجویان گروه سرود مدرسه قرآن و عترت زندان فسا به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha