بازدید شبانه مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان خمین

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه برنامه های بازدید های شبانه از زندان های استان، شب گذشته ازبخش های مختلف  زندان خمین هم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه در این بازدید لزوم توجه وتوسعه فضاهای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان با هدف تحقق اولویت های سازمانی را مهم توصیف و در ادامه اظهار کرد؛ ایجاد شغل و درآمدزایی برای توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی زندانیان و خانواده آنان به عنوان رکن اصلی فرآیند اصلاح مجرمان با بهره مندی از کمک خیران و مشارکت کارآفرینان ضرورت است .

وی در این رابطه اضافه کرد؛ در زندان خمین با توجه به ساختار فیزیکی، استقبال زندانیان و سایر عوامل موثر بر توسعه اشتغال، امکان ایجاد فرصت های شغلی بیش از پیش و حداکثری برای زندانیان در رشته های مختلف فراهم شده است .

اسلام خواه با اشاره به لزوم جذب مشارکت فعالان عرصه صنعت و تجارت به منظور تداوم این رویکرد مهم خاطرنشان کرد؛ معرفی زمینه های شغلی متناسب با توانایی و استعداد زندانیان به کارآفرینان بخش خصوصی و تلاش بیشتر مجموعه بنیاد تعاون یا انجمن حمایت زندانیان در راستای راه اندازی کارگاه های تولیدی در زندان خمین مورد انتظار است.

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه بازدید شبانه از زندان خمین دیگر اولویت ها و بخشنانه های اخیر رئیس سازمان را تشریح و بر تلاش همکاران برای دستیابی به اهداف مورد نظر در حوزه های تأمینی، رفاهی ، حمایتی و آموزشی تاکید کرد.

گفتنی است رضا عزیزی، سرپرست زندان خمین ، در ابتدای بازدید مدیرکل زندان ها گزارشی از فعالیت های حوزه تحت نظارت را تبیین و به عزم جدی خود و کارکنان در سایه حمایت های مسئولین مرتبط برای ایجاد تغییرات لازم در این بخش اشاره کرد .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha